Te ocupi de acest loc?
Promoveaza-l !

Hotel Royal (Poiana Brasov - Hotel, Restaurant)



Acest loc este in urmatoarele colectii

Se incarca

Locuri promovate pe Metropotam

11 comentarii

Hotel Royal
adi
#1 -

hotel de 2 lei

Am fost acolo. Cel mai prost hotel ever. Lenjerie folosita. Canapea rupta. televizoare fara telecomanda. Mic dejun prost. Masa de pranz (in singura zi in care au avut bucatar, altfel nu au restaurant) proasta. Nu au chelner, motiv pentru care au facut praf comanda. Nu mergea dusul in camera - am facut baie in camera vecina. Nu faceau curat in camere. Ignoranti. Cea mai mare teapa ever. Sunt sincer, nu va riscati. Nu ii intereseaza de nimic. Numai scuze de doi lei. Angajatii de la receptie insa, ca sa dreaga busuiocul, au fost foarte amabili. Amabilitatea insa, nu poate anula neplacerile create de conditiile hotelului.
Am fost in ian. 2012.

Hotel Royal
Vlad
#2 -

Un sejur minunat

Am fost in aceasta iarna si am fost foarte mulțumit,am auzit ca au facut schimbări.
Camerele erau curate si elegante.
Micul dejun bogat si timpul liber ne fiind zapada l-am petrecut in bar-ul hotelului unde aveau biliard,darts,fotbal de masa,sah,table.
Recomand

Hotel Royal
Stefan
#3 -

Raport calitate pret foarte bun

Cu toate ca având pretul cel mai mic,ne asteptam sa nu fie asa bine,dar am
riscat sa ne cazam aici si chiar a fost mai bine decat in celelalte vacante făcute tot in Poiana Brasov la altele mai scumpe.
Foarte tare e ca au avut pentru bebelusul nostru scaun la micul dejun special de bebelus.

Hotel Royal
Ioana
#4 -

un weekend de poveste

Am petrecut un weekend minunat in poiana bv,intr-un hotel ieftin si bun!! Ne-am simtit minunat...am observat comentariile rautacioase dar va asigur ca in momentul de fata totul este excelent! Au un personal amabil,care iti sta la dispozitie!! Am petrecut cateva ore in barul hotelului, un loc in care te poti relaxa sau poti juca diverse jocuri cum ar fi table,carti,biliard sau darts! Camera a fost foarte calduroasa si curata!! Un hotel pe care noi il recomandam si unde vom reveni cu drag ori de cate ori vom avea posibiliate!!!!

Hotel Royal
Elena
#5 -

O vacanța superba

Nustiu de ce unii oameni sunt atât de răutăcioși câteodată si in momentele de nervozitate dau frâu răutăților,merg de 3 ani la acest hotel si am fost tot timpul mulțumită de serviciile pe care mi le-au oferit si de felul cum sau comportat angajații si cu cata amabilitate am fost primită pentru mine asta contează cel mai mult si cred ca oricui i-ar place sa fie tratat frumos când merge intr-o vacanța,un preț bun servicii bune si o ambianta plăcuta!

Hotel Royal
alexandra
#6 -

Comentariu nou

Acest hotel este cea mai mare dezamagire!!Mi-am stricat concediul deoarece am riscat si ne-am facut rezervari online.Nu merita nici macar 2 stele!!In camere miroase a mucegai,geamurile sunt murdare,lenjeia folosita,mobilier vechi,apa calda cu portia,cada de dus sparta si curge apa in baie,sauna nu functioneaza..iar micul dejun sub orice critica:3 felii de salam obosite,niste iaurturi care mai aveau 2 zile pana la expirare si trebuia sa fim printre primii sa mai prindem ceva ca nu se mai aducea nimic pe masura ce se manca..Nu repetati greseala noastra!!!! Pentru 10 lei in plus nu merita sa va stricati concediul.Oricum vreau sa fac o sesizare la protectia consumatorului !

Hotel Royal
alexandra
#7 -

Comentariu nou

Comentariile de mai sus care sunt pozitive sunt de la cei 2 ingrijitori si femeia din hotel care este multifunctionala:camerista si bucatareasa.Nu va luai teapa!!!!!

Hotel Royal
Andrei
#8 -

Comentariu nou

Acest hotel este o bataie de joc.Are dreptate d-na Alexandra. Comentarile sunt scrise de angajatii hotelului. Hotel Royal este o rusine pentru tot ceea ce inseamna turism si Poiana Brasov.

Hotel Royal
Mihaela
#9 -

Comentariu nou

Am stat 2 nopti , la sfarsit de februarie cand ziua foarte frig afara, iar noaptea si mai frig. In prima noapte nu am putut dormi din cauza frigului. Am anuntat ca ajungem mai tarziu, in jur de 11 noaptea, pentru ca veneam din Bucuresti, iar au dat drumul la calorifere exact in momentul in care am intrat in camera, pentru ca le era teama ca nu mai ajungem si raman cu camera incalzita degeaba. Aerul din camera nici macar nu s-a dezmortit, pentru ca au oprit pur si simplu centrala, iar caloriferele au fost in general reci.
A doua zi am solicitat la receptie sa asigure o temperatura umana in camera sau sa ne schimbe camera, intrucat nu puteam dormi de frig.

Patronul un nesimtit, habar nu au ce inseamna turism. Angajati extrem de prost calificati.
Nu credeam ca exista atata lipsa de respect fata de clienti si atata tupeu de a pune niste preturi in totala discordanta cu serviciile oferite

Hotel Royal
Panait Andrei
#10 -

ca in comunism

Aceasta gluma este pentru persoanele care vor sa retraiasca nesimtirea si indiferenta fata de client specifica perioadei pe care o dorim apusa, celor care isi doresc sa ii slujeasca pe angajatii sau patronii acestei locatii intocmai ca inainte de 1989 cand trebuia sa te rogi, cu bani, pentru un cearceaf curat, ... Si ar mai multe de spus despre atitudinea personalului care probabil a coborat de curand de la o stana sau din ce stie alt loc rupt de lume si nu are nici cea mai mica urma de bun simt. Dincolo de o camera modesta in care am stat, cu un miros specific unei bodegi, un monitor de 17 inch care juca rolul unui televizor, probabil ca singurul lucru care te poate uimi este marlania de care dau dovada unele persoane "gazde", similara bivolului cu un q7 care te calca pe trecerea de pietoni pentru simplul fapt ca ai nerusinarea sa treci atunci cand EL/EA se intampla sa fie pe sosea.

Panait Andrei, Bucuresti

Hotel Royal
Royal
#11 -

Rauvoitori

Buna seara,
Am rugamintea pentru cei care au pus comentarii despre unitatea noastra care doresc sa ne faca o imagine proasta probabil pentru a le merge lor unitățile mai bine sa nu ne mai tot denigreze(aceleasi persoane tot încearcă pe Facebook si pe alte siteuri unde nu se verifica real daca au stat sau nu la noi) sa tot faca o imagine proasta unitatii noastre,cei care au stat la noi pot sesiza foarte usor deja din spusele domnului cu monitorul mic(care nu exista la noi) si daca chiar a si rezervat online de ce nu au pus comentarii reale le site-urile pe care au rezervat?Acolo trebuiau sa demonstreze cu bon ca au stat,dar ei ne-stand la noi normal ca nu pot sa demonstreze contrariul.
Nu vad ce au de câștigat,cei care au stat la noi stiu foarte bine ce servicii bune avem si ce raport calitate pret foarte bun avem.
O sa facem o sesizare la pentru a găsi ip-urile si a reclama abuzurile făcute,daca chiar sunteți cum spuneti clienti ai hotelului nostru,in primul rând toată echipa hotelului si conducerea își cere scuze,dar arătați dovada ca sa aiba lumea încredere in comentariile dumneavoastra.Angajatii hotelului nu au timp sa-si dea singuri comentarii.
O alta dovada ca nu stiti nimic despre hotel este comentariul legat de proprietar,care pe lângă ca nu are timp sa stea aici, cum spuneti ca ar fi nesimțit si logic ne întâlnind-ul nu ati avea sa știți cum este,dar pe lângă aceasta este cunoscut de multi oameni in oras care il respecta tocmai pentru ca este educat si muncitor altfel ar fi stat dansul sa dea mesaje răutăcioase la unitățile la care dumneavoastra ati fi proprietar.
O seara buna.

Ai grija ce postezi! Ne rezervam dreptul de a modera comentariile care contin limbaj necivilizat sau spam.

Pentru a posta trebuie sa fii logat.


Unde iesim


Cei care au fost aici au fost si in:

Se incarca

d'ale zilei...

Ai spirit civic?
|Rezultate|Alte sondaje