Studii de caz

  • Formate display advertising, maxim 100k, scroll sa vezi exemple
  • - Leaderboard: 728x90px, all site
  • - box special home: 276x187px, homepage
  • - tower: 300x600px, homepage
  • - box: 300x250px, all site
  • - tower: 160x600px, all site

Aceste exemple sunt doar cateva studii de caz. Pentru o propunere personalizata dati-ne un semn.

IKEA

Proiect IKEA: Microsite branduit de continut dedicat cadourilor de Craciun, semnalizat printr-un branding special pe prima pagina.

ROM

Proiect Romanii sunt destepti: Microsite branduit de continut, inclusiv o harta de taguri despre atributele romanilor semnalizat printr-un branding special pe prima pagina.

Coca Cola

Proiect Coca-Cola - Motive sa credem: Microsite branduit de continut despre, semnalizat printr-un branding special pe prima pagina.

Grolsch

Proiect Grolsch - Experimentalist: Microsite branduit de continut, semnalizat in meniu.

Golden Brau

Proiect Golden Brau - Campionatul gratarelor: Microsite branduit de continut, semnalizat printr-un branding special n cele 4 boxuri de pe prima pagina, sub forma de meniu al micrositeului.

Ciuc Radler

Proiect Ciuc Radler - Doar gustul conteaza: Microsite branduit de continut, semnalizat printr-un branding special pe prima pagina plus un meniu special.

Famous Grouse

Proiect special - Gluma zilei - sectiune speciala cu informatii despre Famouse Grouse plus o pagina cu bancuri scotiene.

Sectiune dedicata de continut cu microsite in cadrul site-ului. Conceptul implica "stinge lumina pe metropotam", la click aparand sectiunea special dedicata clientului, cu brandingul aferent.

Branding customizat in articolele din site care, la click pe poza, permite vizualizarea clara a unei poze blurate si customizate.

Sectiune dedicata de continut cu microsite in cadrul site-ului, cu branding special pe prima pagina. Nota: acest proiect a castigat premiul 1 la Internetics in 2009.

Sectiune speciala de continut customizat cu branding, comunicat de asemenea cu branding pe prima pagina. Nota: acest proiect a castigat premiul 1 la Internetics in 2009.

Sectiune in partea de jos a homepageului incorporand un player de muzica si customizat cu insemnele de brand.

Proiecte Speciale
Proiecte Speciale
Proiecte Speciale
Proiecte Speciale
Proiecte Speciale
Proiecte Speciale
Proiecte Speciale
Proiecte Speciale
Proiecte Speciale
Proiecte Speciale
Proiecte Speciale
Proiecte Speciale
Proiecte Speciale
Proiecte Speciale

Micrositeuri de continut in stilul paginilor de facebook, in care un brand isi poate personaliza cu elementele de identitate si pentru care metropotam poate furniza continut text (articole), foto, video sau alte moduri de interactiune cu utilizatorul. De asemenea, brandul isi poate crea o sectiune de oferte speciale pentru clienti si un wall pentru mesaje. Tot in stilul facebook, utilizatorii pot face actiuni pe pagina brandului: am testat, mi-a placut, urmareste, pune in lista.

Pentru un exemplu, scroll mai jos sau click pentru pagini deja existente:
metropotam.ro/ikea
metropotam.ro/coca-cola
metropotam.ro/burn

Harta Bestfest
Harta Haineken

Harti

Tiraj: 15.000 exemplare per editie

Distributie: reteaua metrorex (statiile cele mai apropiate de centru), promoteri dedicati in centrul vechi

Target: tineri 18-35, venituri medii si mari

Harti

Tiraj: 15.000 exemplare per editie

Distributie: reteaua metrorex (statiile cele mai apropiate de centru), promoteri dedicati in centrul vechi

Target: tineri 18-35, venituri medii si mari

Ghid

Concept: Ghid anual de buzunar care prezinta cele mai populare recomandari de iesit in oras ale cititorilor si ale metropotam.

Tiraj: 30 de mii de exemplare, distribuit prin librarii sau direct de pe metropotam.ro

Ghid
Orasu 'n bucate
1 iunie
Tam Tam Music Fest

Evenimente

Concept: Un festival de arta culinara care isi propune sa prezinte publicului bucurestean diversitatea restaurantelor si a specificurilor culinare din oras, si sa ofere o expozitie de produse culinare cu vanzare, reprezentand o alternativa de going out pentru publicul bucurestean

Public tinta: bucuresteni cu varste intre 18-50 ani (venituri medii si mari), turistii aflati in Bucuresti pe perioada festivalului

Trafic on location: 2.000 persoane

Activitati: expozitie culinara cu vanzare, degustarea produselor culinare, concursuri pentru public

Evenimente

Concept: 1 iunie cu Metropotam e un eveniment cu traditie care pune copilarie si copilariile din nou la loc de cinste. Metropotam aduna cititori, parteneri si clienti la joaca in parc sau, cum a fost la editia din 2011, pe terasa la Club Fabrica, pune la dispozitie jucarii si toate ustensilele necesare pentru o zi ca in vremurile bune in care mingea de fotbal, plastilina si leapsa erau singurele noastre preocupari.

Public tinta: familii cu copii, tineri 18-35 ani

Trafic on location: 1000 persoane

Evenimente

Concept: Festival de muzica indoor, desfasurat in mai multe locatii din Bucuresti, pe parcursul unei singure nopti in 5 cluburi cu 5 genuri diferite de muzica; 18 trupe (ROA, CTC, The Mood, Dekadens, Silent Strike)

Public tinta: 18 - 35 yo, outgoing, studenti si tineri profesionisti.

Trafic on location: 2.500 persoane

Revista

CONCEPT

  • Extensie a brandului Metropotam in print
  • Oferirea unei alternative printate, cu continut premium, de colectie
  • Format A4, glossy, 10 numere pe an
  • Crearea unui mix intre online si offline, precum si oportunitati interesante de comunicare in cross pentru clienti

CITITORI

  • Core target: Tineri 18-35 ani
  • Dinamici, interesati de tot ce e nou in materie de going out, filme, muzica, distractie, evenimente, shopping.
  • 10.000 exemplare pe numar
  • 30.000 cititori
Numarul 3

Numarul 3

Numarul 2

Numarul 2

Numarul 1

Numarul 1

DISTRIBUTIE

  • Restaurante, baruri, cluburi populare din Centrul Vechi si din zona centrala a Bucurestiului direct si prin promoteri.
  • In reteaua Metrorex (numere speciale)
  • Studentii din Bucuresti prin intermediul organizatiilor studentesti

CONTINUT

  • Locuri noi de iesit sau de vizitat din Bucuresti sau din afara
  • Evenimente: ce se intampla astazi, cronici evenimente, recomandari viitoare
  • Shopping: recomandari, pe ce dam banii
  • Proiecte speciale: concursuri, advertoriale si comunicare promotionala
  • Continut interactiv, cu conversie in online