Studii de caz
- Formate display advertising, maxim 100k, scroll sa vezi exemple
- - Leaderboard: 728x90px, all site
- - box special home: 276x187px, homepage
- - tower: 300x600px, homepage
- - box: 300x250px, all site
- - tower: 160x600px, all site

Micrositeuri de continut in stilul paginilor de facebook, in care un brand isi poate personaliza cu elementele de identitate si pentru care metropotam poate furniza continut text (articole), foto, video sau alte moduri de interactiune cu utilizatorul. De asemenea, brandul isi poate crea o sectiune de oferte speciale pentru clienti si un wall pentru mesaje. Tot in stilul facebook, utilizatorii pot face actiuni pe pagina brandului: am testat, mi-a placut, urmareste, pune in lista.
Pentru un exemplu, scroll mai jos sau click pentru pagini deja existente:
metropotam.ro/ikea
metropotam.ro/coca-cola
metropotam.ro/burn

Ghid
Concept: Ghid anual de buzunar care prezinta cele mai populare recomandari de iesit in oras ale cititorilor si ale metropotam.
Tiraj: 30 de mii de exemplare, distribuit prin librarii sau direct de pe metropotam.ro

Revista
- Extensie a brandului Metropotam in print
- Oferirea unei alternative printate, cu continut premium, de colectie
- Format A4, glossy, 10 numere pe an
- Crearea unui mix intre online si offline, precum si oportunitati interesante de comunicare in cross pentru clienti
- Core target: Tineri 18-35 ani
- Dinamici, interesati de tot ce e nou in materie de going out, filme, muzica, distractie, evenimente, shopping.
- 10.000 exemplare pe numar
- 30.000 cititori
- Restaurante, baruri, cluburi populare din Centrul Vechi si din zona centrala a Bucurestiului direct si prin promoteri.
- In reteaua Metrorex (numere speciale)
- Studentii din Bucuresti prin intermediul organizatiilor studentesti
- Locuri noi de iesit sau de vizitat din Bucuresti sau din afara
- Evenimente: ce se intampla astazi, cronici evenimente, recomandari viitoare
- Shopping: recomandari, pe ce dam banii
- Proiecte speciale: concursuri, advertoriale si comunicare promotionala
- Continut interactiv, cu conversie in online