Reactia Metrorex dupa problemele intampinate la metrou in zilele de 28, 29, 30 martie 2016

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

In zilele de 28, 29, 30 martie 2016 au fost probleme la metroul din Bucuresti, iar calatorii au avut parte de intarzieri, trafic ingreunat si foarte mare aglomeratie.

In urma unei solicitari trimise la Metrorex, am fost informati ca deja s-a dispus o cercetare a cauzelor si masuri, urmand ca institutia sa trimita un comunicat publicului prin care sa explice pe larg cele intamplate in zilele de mai sus.

3.jpg
Sursa foto

Precizari facute de Metrorex:

Dorim sa va informam ca intervalele de circulatie sunt stabilite in urma analizarii unor criterii tehnice. Astfel, conform graficului de circulatie in vigoare, in zilele lucratoare, pentru Magistrala 1, in timpul orelor de varf de trafic, intervalul este de 6 minute, iar pe tronsonul comun cu Magistrala 3, respectiv Eroilor – Nicolae Grigorescu, intervalul este de 3-4 minute.

In afara orelor de varf de trafic, intervalul este de 10 minute, respectiv de 5 minute.

Mentionam ca intervalele de circulatie pot sa fie depasite cu 2-3 minute, deoarece sunt influentate si de timpul de stationare in statii, care in multe cazuri este prelungit de fluxurile mari de calatori.

In acest fel, este afectata circulatia tuturor trenurilor de pe magistrala respectiva.

La statiile capat de magistrala se face regularizarea intervalului de circulatie intre trenuri, plecarea acestora fiind determinata de pozitia celorlalte trenuri de pe magistrala.

Graficul de circulatie a trenurilor este conceput astfel incat sa fie evitata sosirea simultana a acestora si crearea unui flux de calatori foarte mare in acel spatiu de corespondenta intre statii (de ex. la Piata Victoriei).

1.jpg

Dupa cum am precizat si mai sus, circulatia trenurilor este afectata, dinamic, de fluxurile de calatori, prelungind stationarea trenurilor in statii si decalarea graficului de circulatie.

Acest fapt produce uneori sosirea simultana a unor trenuri, avand consecintele pe care le‑ati constatat si dumneavoastra.

De asemenea, ati constat ca Metrorex incearca, prin mijloacele pe care le are la dispozitie, sa aduca un plus de civilizatie in deplasarea calatorilor.

Mai mult, prin regulamentul de calatorie afisat in statii si trenuri, pentru o fluidizare a traficului calatorilor, Metrorex face recomandari de a se circula numai pe partea dreapta a sensului de mers (regula numarul 2), precum si pastrarea libera a cailor de acces in vagoane (regula numarul 13).

O deplasare confortabila, tine mai degraba de gradul de civilizatie al concetatenilor nostri, ca si vorbitul tare sau muzica ascultata la un volum deranjant. Sunt aspecte care pot fi atenuate si prin atitudinea civica pe care ar trebui s-o avem cu totii.

Va cerem scuze pentru disconfortul creat si apreciem faptul ca monitorizati calitatea serviciilor oferite si, cu precizarea ca regretam astfel de incidente, va recomandam sa aveti deplina incredere in serviciile noastre, chiar daca uneori intampinam si unele disfunctionalitati, care de altfel, sunt inerente intr‑o activitate de serviciu public de transport calatori.

*informatii oferite de Evelyne Croitoru, sefa Biroului de Comunicare Metrorex

2.png

Pe aceeasi tema:



1 comentariu

Reactia Metrorex dupa problemele intampinate la metrou in zilele de 28, 29, 30 martie 2016
gigi
#1 -

M5

Si mai misto o sa fie la metrou dupa ce va fi inaugurata magistrala M5 (Drumul Taberei-Eroilor). Atunci sa te tii la orele de varf. Scapa cine poate.

Pentru a posta trebuie sa fii logat.

Evenimente promovate pe Metropotam

Locuri promovate pe Metropotam

d'ale zilei...

Ai spirit civic?
|Rezultate|Alte sondaje

Descopera