Primaria Sectorului 4 desfiinteaza ghiseele: "Omul va sta la cafenea, nu la coada ca fraierul"

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

Primarul Sectorului 4, Daniel Baluta, vrea sa revolutioneze sistemul primariei si intentioneaza sa desfiinteze ghiseele, iar contribuabilii ar urma sa fie preluati inca de la intrare de un consilier personal.

El are si un motto foarte intelept si profund romanesc in acelasi timp: "Nu mai stam cocosati ca slugile!"

Proiectul de desfiintare a ghiseelor de lucru cu publicul urmeaza sa fie implementat din 2017.

2.jpg

Vom avea mai multe modificari conceptuale asupra modului in care trebuie sa functioneze sistemul. In primul rand, conceptul de ghiseu pe care noi il avem este, cum sa spun, destul de neplacut pentru noi, uneori umilitor.

Simpla pozitie pe care o ai, tu stand in picioare si el (n.r. - functionarul de la ghiseu) in fata ta in pozitie sezanda si aplecandu-te de fiecare data ca sa spui ce ai de spus, nu e in regula. E o bariera de comunicare. Vom sta frumos la masuta si vom discuta civilizat, ca la banca. Nu mai stam cocosati ca slugile, a spus Baluta pentru romaniatv.net.

Din clipa in care ghiseele nu vor mai exista, cetatenii vor fi intampinati de un functionar public cu rol de "consilier personal" care-i va ajuta sa-si rezolve problemele.

De exemplu, un cetatean care trebuie sa plateasca locul de parcare, sa isi ia o autorizatie de construire si un certificat de handicap Nu se va mai plimba prin tot sectorul dupa documente. Toate acestea vor putea fi obtinute direct de la sediul Primariei.

NU va mai fi nevoie, ca acum, sa se duca la Taxe si Impozite locale pe Nitu Vasile, apoi pe str. Enache Ion din Aparatorii Patriei sa isi ia certificatul de handicap si apoi pe strada Straduintei sa plateasca. Toate aceste lucruri trebuie sa se intample in acelasi punct, nu in tot sectorul.

3.jpg

Este treaba consilierilor sa produca documentele tipizate necesare, sa faca traseele necesare astfel incat punctul central de distributie a lor sa se gaseasca exact la primarie. Practic, o sa se plimbe hartiile fara om. Daca vor fi timpi de asteptare, vom face o cafenea. Omul va sta la cafenea, nu la coada ca fraierul. Va fi ca in aeroport.

Noile modificari vor fi facute incepand cu luna ianuarie 2017, dupa ce administratia locala se va muta intr-un sediu cu chirie, actualul sediu central al institutiei din str. George Cosbuc urmand sa intre in reabilitare si modernizare.




Nici un comentariu inca

Pentru a posta trebuie sa fii logat.

Evenimente promovate pe Metropotam

Locuri promovate pe Metropotam

d'ale zilei...

Ai spirit civic?
|Rezultate|Alte sondaje

Descopera