Ce produs de la Ikea trebuie sa duceti inapoi daca-l aveti - care au fost problemele descoperite

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

Daca ati cumparat stalpi pentru sistemul de depozitare ELVARLI de la Ikea, atunci trebuie sa-i duceti inapoi.

Compania IKEA le recomanda clientilor care au cumparat stalpul pentru sistemul de depozitare deschisa ELVARLI sa il dezasambleze si sa il aduca la magazinul IKEA din Bucuresti, unde vor primi inapoi suma integrala platita pentru produs.

Stalpul este o parte din sistemul de depozitare deschisa ELVARLI.

1.jpg

Motivul rechemarii produsului este o insertie incorecta a piulitei care face dificila sau imposibila crearea unei tensiuni suficiente pentru a fixa stalpul intre podea si tavan. Riscul este ca sistemul de rafturi sa se desprinda si sa cada.

IKEA nu a primit nicio plangere din partea clientilor sau sesizari legate de accidentari, si considera ca riscul producerii unor astfel de incidente este minim. Chiar daca riscul este considerat scazut, impactul unui astfel de incident ar putea fi sever si, de aceea, IKEA ia masurile de siguranta necesare si recheama stalpii ELVARLI.

Suma platita pentru produs va fi returnata integral.

Produsul este rechemat in urmatoarele tari: Italia, Olanda, Franta, Norvegia, Austria, Belgia, Spania, Portugalia, Danemarca, Elvetia, Cehia, Suedia, Romania, Lituania, Slovacia, Insulele Spaniei si Finlanda. Nu exista produse de la furnizorul afectat in alte tari. Doar 3.800 de stalpi au fost vanduti in toata lumea inainte ca riscul sa fie detectat.

3.JPG

Din magazinul IKEA din Bucuresti au fost cumparati 25 de stalpi pentru sistemul de depozitare deschisa ELVARLI, la pretul de 140 lei, incepand din vara anului 2016, cu urmatorul cod de produs: 402.961.70.

Magazinul IKEA din Baneasa nu mai are aceste produse la vanzare si nu a primit nicio sesizare de la clienti in privinta niciunuia dintre acestea.

Clientii care au cumparat stalpii ELVARLI sunt invitati la departamentul Relatii Clienti din magazin pentru a returna produsul si pentru a primi inapoi suma integrala platita pentru produs. Dovada platii (bonul) nu este necesara.

2.jpg




Nici un comentariu inca vrei sa comentezi?

Evenimente promovate pe Metropotam

Locuri promovate pe Metropotam

d'ale zilei...

Terasa mea preferata in 2017 este ...
|Rezultate|Alte sondaje

Descopera