HOMEproject, hostelul-cafenea adorabil, unde te simti ca acasa

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

Suntem mereu entuziasmati cand aflam despre deschiderea unui loc neconventional in Bucuresti, asa ca atunci cand am aflat despre HOMEproject ne-am zis ca trebuie sa-l vizitam.

HOMEproject este un hostel cochet si primitor, care functioneaza si pe principiul de cafenea-restaurant - mai exact, poarta ii este deschisa pentru oricine vrea sa se relaxeze dupa o zi de munca stresanta.

Aflat intr-o casa spatioasa din Cotroceni, la adresa Carol Davila 93, hostelul este proiectul Ucai Iancu, o tanara de 27 de ani (absolventa de Jurnalism) care a renuntat la job-ul de la birou pentru a lansa acest concept. Suna bine, nu?

Uca locuieste in casa HOMEproject, iar pe langa asta, hostelul mai dispune de inca o camera cu 7 paturi, si una cu 2 paturi.

Sursa foto: daniel.vrabioiu.ro pentru HOMEproject

Localul are si un salon confortabil, unde incap aproape 20 de oameni, si unde puteti sta la povesti fie dimineata, la praz sau seara.

Noi am ales sa-i trecem pragul dimineata, la micul dejun.

Am fost intampinati cu zambetul pe buze de Uca, dar si de minunata Polka, o catelusa sociabila si simpatica care ne-a inveselit ziua (asta pana sa ajungem la birou si sa dam nas in nas cu al nostru Anton, evident).

Am pasit in spatiul de relaxare de la HOMEproject - o camera spatioasa, cu ferestre mari si luminoase, decorata urban, in care veti gasi doua masute cu scaune, doua canapele confortabile, o masa, un TV mare (de unde s-a auzit muzica buna cat am stat noi), un pickup si viniluri, carti si tablouri colorate.

Ne-am simtit complet detasati de forfota si agitatia Capitalei si ne-am zis ca asa ar trebui a inceapa orice dimineata - cu o cafea buna in fata, omleta, muzica placuta si vibe pozitiv.

Preturile sunt mai mult decat decente - orice bautura e un euro, adica 4,5 lei, iar fresh-urile si limonadele costa 2 euro, adica 9 lei.

Omleta pe care ne-am luat-o a fost gustoasa (13 lei), painea proaspata si la final am fost rasfatati cu biscuti si home-made jam. Yum!

Un mic dejun complet - cu cafea, gem, si oua (facute cum doriti) costa 15 lei, iar cina (felul principal, felul doi, salata si bere) costa 22 lei. Daca vreti si desert va mai costa 1 euro (4,5 lei) in plus.

Puteti sa le dati un mesaj pe Facebook celor de la HOMEproject sa le spuneti ca vreti sa treceti pe acolo sa mancati, sau pur si simplu puteti sa treceti, poarta e deschisa de la 8 dimineata si pana la 11 noaptea.

Uca are planuri mari pentru HOMEproject si isi doreste sa fie un spatiu in care sa vina cat mai multi oameni, sa se detaseze de programul 9-7, si sa se bucure de extra activitatile pe care le planuieste aici - piese de teatru, boardgames, seri de filme sau cine tematice.

Noi ne-am simtit bine, ne-am energizat la inceputul unei zile si ne-am simtit ca acasa - rasfatati si relaxati.

Incurajam astfel de proiecte cool si speram la cat mai multe locuri de genul in Bucuresti.

Asadar, asteptam si de la voi impresii de la HOMEproject si va incurajam sa-i treceti pragul oricand doriti sa va simtiti bine intr-un loc misto.

Mai multe poze aici.

Nici un comentariu inca

Pentru a posta trebuie sa fii logat.