Bucurestiul are o mascota: Mitica
Faceti cunostinta cu Mitica. Direct din cartile lui Caragiale, Mitica a venit sa reprezinte Bucurestiul. Mai exact, asa arata noua mascota a Bucurestiului:

sursa
Facem ce facem si tot nu scapam de spiritul caragialesc. Cum altfel am fi putut avea o mascota a orasului ce pare facuta cel mult in Paint, care arata de parca a fost tema la desen, cursul pentru incepatori?
Problema nu e ca Asociatia de Turism a Municipiului Bucuresti a facut un concurs pentru a implica bucurestenii si pentru a-i face sa-si iubeasca mai mult orasul. E minunat asta. Faci concursuri pentru amatori, ne distram, desenam, spunem povesti frumoase, stam un weekend la un hotel de cinci stele cu spa - premiul :).
Scurtcircuitul e insa in alta parte. Cica "frumusetea" de mascota se va aseza pe materiale promotionale ale Bucurestiului, pe suveniruri, scopul ei fiind sa atraga turistii. Aici avem o problema.
Mai exact, ce-a facut asociatia de turism? A vrut sa iasa ieftin si sa dea impresia ca implica cetatenii. Nu platim o agentie sa faca un design profesionist, facem rost de o mascota facuta pe genunchi, cu un concept cel putin discutabil.
De ce spun ca e discutabil conceptul? E la prima mana - Caragiale, mistocareala, interbelic, caricatura. Ce le spune mascota asta turistilor straini din Bucuresti? Hm. :) Mai nimic. Nu au backgroundul sa le spuna ceva Mitica al nostru. Si, daca l-ar avea, n-ar fi prea bine. :)
Concluzia? Mascota, pe langa faptul ca e improvizata si amuzant de puerila, e inutila. Alti bani aruncati pe geam, alt demers gresit, zero turism in continuare. Welcome to Bucharest!
P.S. Nu vi se pare ca Mitica al nostru aduce a motan?

sursa
Facem ce facem si tot nu scapam de spiritul caragialesc. Cum altfel am fi putut avea o mascota a orasului ce pare facuta cel mult in Paint, care arata de parca a fost tema la desen, cursul pentru incepatori?
Problema nu e ca Asociatia de Turism a Municipiului Bucuresti a facut un concurs pentru a implica bucurestenii si pentru a-i face sa-si iubeasca mai mult orasul. E minunat asta. Faci concursuri pentru amatori, ne distram, desenam, spunem povesti frumoase, stam un weekend la un hotel de cinci stele cu spa - premiul :).
Scurtcircuitul e insa in alta parte. Cica "frumusetea" de mascota se va aseza pe materiale promotionale ale Bucurestiului, pe suveniruri, scopul ei fiind sa atraga turistii. Aici avem o problema.
Mai exact, ce-a facut asociatia de turism? A vrut sa iasa ieftin si sa dea impresia ca implica cetatenii. Nu platim o agentie sa faca un design profesionist, facem rost de o mascota facuta pe genunchi, cu un concept cel putin discutabil.
De ce spun ca e discutabil conceptul? E la prima mana - Caragiale, mistocareala, interbelic, caricatura. Ce le spune mascota asta turistilor straini din Bucuresti? Hm. :) Mai nimic. Nu au backgroundul sa le spuna ceva Mitica al nostru. Si, daca l-ar avea, n-ar fi prea bine. :)
Concluzia? Mascota, pe langa faptul ca e improvizata si amuzant de puerila, e inutila. Alti bani aruncati pe geam, alt demers gresit, zero turism in continuare. Welcome to Bucharest!
P.S. Nu vi se pare ca Mitica al nostru aduce a motan?
Penibil
Personal, mi se pare penibil. Nu inteleg cine a putut juriza o asemenea competitie, dar cu siguranta era fie beat fie drogat la acea ora.
Comentariu nou
daca erau drogati sigur alegeau ceva mai tare :))) trist oricum.
Comentariu nou
este foarte draguta, bravo celor care fac insfarsit ceva pentru orasul lor, de negat se poate nega orice sa facem lucruri este mai greu
sa
sa punem un hipster mascota atunci