Reactiile oamenilor au dat rezultate - Pepsi a inlaturat uriasul banner de pe Magheru care a starnit revolta pe net

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

Din categoria "Ce mai vedem pe strazile din Bucuresti" - publicitate stradala masiva, bannere uriase si inestetice, asocieri nefericite.

Compania Pepsi a trecut printr-un moment de rascruce in acest weekend, din cauza unui banner, unui copy si unei amplasari nefericite a bannerului in discutie. In timp ce multi publicitari sustin ca munca lor nu poate fi inteleasa de oricine (atunci de cine?), Pepsi a decis sa inlature bannerul cu pricina si, mai mult, sa schimbe mesajul campaniei de comunicare pentru celebra bautura.

 

Pepsi e un moment. Coboară-l.

A photo posted by Cristian Lupsa (@cristianlupsa) on

Povestea a inceput in acest weekend, cand pe Magheru, la doi metri de cinema Patria, o reclama uriasa spunea: "Filmul e un moment. Ignora-l". Bineinteles, asa cum ne asteptam, cinefilii si nu numai s-au suparat si au avut o reactie emotionala puternica. Acestia au au cerut inlaturarea bannerului de pe cladirea Ciclop.

Reactiile voastre polarizante ne-au dat de inteles ca este nevoie de aceasta schimbare si va multumim pentru semnalul...

Posté par Pepsi sur dimanche 21 février 2016

Mesajul a aparut alaturi de cateva cupluri care se saruta pasional intr-o sala de cinema. Pepsi a dorit sa comunice o stare, un mood de "Doamne, ce ti-as face la un film", care s-a pierdut insa in negura conotatiilor cuvantului "ignora-l".

Un comentator de pe pagina de Facebook sfatuieste compania sa inlature si bannerul din Brasov, amplasat pe cladirea vechiului cinematograf Astra.

Idee buna, insight bun, insa context deplasat. Acest mood putea fi comunicat foarte bine prin ilustrarea unei seri acasa, la film, nu in cinema. Publicitarii care sunt de parere  ca acesta este un mesaj subliminal, care nu poate fi perceput de tot omul, poate se gandesc sa schimbe mediul in care afiseaza aceste mesaje "elevate". Pe Magheru circula si saracul si bogatul, si prostul si desteptul. 

Reactiile oamenilor au determinat compania Pepsi sa schimbe mesajul campaniei de comunicare in "Filmul e un moment. Traieste-l in doi", care ilustreaza mult mai bine mesajul campaniei. Bannerul a fost dat jos astazi. 

In timp ce in Romania ne confruntam cu astfel de probleme, in Barcelona a fost interzisa publicitatea stradala, considerata o forma de poluare. Asa da civilizatie!




Nici un comentariu inca vrei sa comentezi?

Evenimente promovate pe Metropotam

Locuri promovate pe Metropotam

d'ale zilei...

Terasa mea preferata in 2017 este ...
|Rezultate|Alte sondaje

Descopera