Reactia Acuarela dupa scrisoarea deschisa in care un fost angajat a explicat conditiile de munca ale localului

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

Popa Razvan este tanarul care a reusit sa devina viral pe internet, dupa ce a scris un text in care a explicat cu lux de amanunte care au fost, pentru el, conditiile de munca intr-unul dintre cele mai simpatice locuri din oras, Acuarela.

Razvan a fost angajat timp de un an si 11 zile, pana in clipa in care a postat textul in mediul online, text pe care puteti sa-l cititi integral aici.

Cum era normal, cei de la Acuarela au venit un un drept la replica.

Va prezentam mai jos reactia brand-ului:

Acuarela si Asociatia Culturala Imbold, in mai putin de trei ani de existenta, au organizat peste 150 de proiecte culturale cu mii de oameni care ne-au trecut pragul sau ne-au vazut in deplasare la Festivalul Anonimul sau Cuca (Cartisoara), Bike Fest, Karpatia Horse Trials.

Am mobilizat prieteni si oameni din echipa la deschiderea Festivalului Imbold Nativ la Palatul Stirbei, Bucuresti Optimixed, AntrenArt cu Dan Perjovschi sau Andi Moisescu, Gradinesco in gradinile Acuarela si Plastilina.

Ne-am facut foarte multi prieteni si parteneri de incredere de-a lungul timpului.

Asa ne privim si angajatii. Ca parteneri pe termen lung, cu care impartim si bune si rele, cu care crestem si ne dezvoltam tot mai mult pe zi ce trece.

Pentru a putea construi acest parteneriat am pus bazele unui sistem de feedback deschis si onest, bi-directional, care credem ca ne ajuta sa rezolvam orice urma de problema sau neintelegere, inca din primele momente.

Totodata, trebuie sa constientizăm cu totii ca lucram intr-un domeniu cu joburi sezoniere, “de trecere” si cu perioade de varf sau de stagnare, care ne afecteaza pe toti, indiferent ca ne numim owner, barman sau ajutor de ospatar.

Tot pe baza acestui parteneriat am gestionat si aceste perioade si este o filosofie de business mai atipica pe care nu o intelege toata lumea.

Invatam din fiecare experienta si cu trecerea timpului vom fi din ce in ce mai buni, astfel ca le multumim tuturor celor care raman alaturi de Acuarela, clienti, angajati, prieteni sau sustinatori ai proiectelor noastre culturale.

Avand ambele versiuni, acum voi trebuie sa trageti concluziile. Ce parere aveti?

Pe aceeasi tema:




14 comentarii vrei sa comentezi?

Reactia Acuarela dupa scrisoarea deschisa in care un fost angajat a explicat conditiile de munca ale localului
Ela
#1 -

Comentariu nou

Foarte.. politic raspunsul. Sunt acuzati de ceva si raspund altceva.

N-am citit nimic despre evaziunea fiscala, neregulile cu mancarea, faptul ca nu aveau proiecte saptamanale unde se laudau..

Reactia Acuarela dupa scrisoarea deschisa in care un fost angajat a explicat conditiile de munca ale localului
Mihaela
#2 -

Comentariu nou

Cred ca s-au chinuit mult sa scrie acest raspuns fara substanta, anost si plictisitor...sunt convinsa ca sunt foarte multe nereguli la aceasta Acuarela, doar ce naiba?! traim in Romania...deci se poate!

Reactia Acuarela dupa scrisoarea deschisa in care un fost angajat a explicat conditiile de munca ale localului
Lavinia
#3 -

O eschiva frumoasa

Parteneriat se numeste cand partenerii au aceleasi beneficii. Nu este la fel cand esti angajat, fata de cand esti patron. Ok, ma vrei si la bine si la rau, arata-mi parteneriatul ala. Plateste-ma. Luna de luna. Cheltuielilor mele nu le pasa de "filosofia" ta de business. Vrei sa fiu om cu tine in parteneriatul asta? Respecta-ma! Nu imi spune sa indur k e o perioada grea.

Reactia Acuarela dupa scrisoarea deschisa in care un fost angajat a explicat conditiile de munca ale localului
Corina
#4 -

ati raspuns precum Ponta

Prost raspuns. Mai post nu se putea :)) Dar acum sunt 100% sigura ca baiatul a zis adevaraul. Cu totii stim ce se intampla. Razvan a avut cea mai frumoasa atitudine. Sincer, o sa mananc acasa si o sa beau o limonada in parc ...mult mai bine decat sa va fac curu mare voua si nici sa nu va respectati angajatii.

Reactia Acuarela dupa scrisoarea deschisa in care un fost angajat a explicat conditiile de munca ale localului
Mircea
#5 -

Comentariu nou

Era oricum un loc de evitat.Falsitatea se vede de la o posta.

Reactia Acuarela dupa scrisoarea deschisa in care un fost angajat a explicat conditiile de munca ale localului
Geangos Silviu-
#6 -

Comentariu nou

...Si-mi era drag locu' ala! :( Dar mai drag imi e sa ma duc intr-un loc care isi respecta angajatii, un loc unde sa stiu ca baiatul sau fata care imi aduce bautura chiar are motiv sa zambeasca. Nu poti, in ochii mei, sa pozezi atat de bine cum o face Acuarela, si sa ai genul asta de comportament intern. P.S. Reactia Acuarela...m-a facut sa am reactia asta. :|

Reactia Acuarela dupa scrisoarea deschisa in care un fost angajat a explicat conditiile de munca ale localului
Razvan
#7 -

Comentariu nou

Mda, nici o replica la acuzele grave care le-au fost aduse...sunt curios daca macar Fiscul se sesizeaza... :/

Reactia Acuarela dupa scrisoarea deschisa in care un fost angajat a explicat conditiile de munca ale localului
luiza
#8 -

Comentariu nou

ei si aproape toate carciumile (mai ales cele cu un flux mare de clienti) au politica asta de a trata angajatii si in acelasi timp clientii care habar n-au ce li se pune in farfurie sau din ce pahare beau. Cred ca cei care isi deschid o carciuma fac un curs unde sunt invatati daca vor sa mearga afacerea trebuia sa fie asa, asa, asa. pt a face un profit mai mare fac economie de angajati si normal si mancarea nu trebuie irosita.ori trage pe ospatar sa recomande,ori baga un meniul zilei ori alte bazaconii care le mai trec prin capetele alea de frustrati. pe de alta parte stau si ma intreb si ma mir de fiecare data cand vad ca publicul tt in locurile alea aglomerate se inghesuie, unde servirea este proasta si nu neaparat din cauza personalului care probabil nu mai face fata, acolo unde paharele sunt doar clatite nu spalate(la fel,nu e timp pt asa ceva) si de mancare nu mai zic(mai gatiti si acasa)

Reactia Acuarela dupa scrisoarea deschisa in care un fost angajat a explicat conditiile de munca ale localului
luiza
#9 -

Comentariu nou

nu vreau sa par in vreun fel dar, sincer va zic in 9 din 10 carciumi exista astfel de nereguli daca nu chiar mai mari si lucrez in domeniu doar de 4 ani. asa ca data viitoare cand vedeti un bezmetic de ospatar ca alearga de colo colo de nu mai stie nici el de ce fiti convinsi ca aceea e o carciuma cu multe nereguli.

Reactia Acuarela dupa scrisoarea deschisa in care un fost angajat a explicat conditiile de munca ale localului
Chaplin
#10 -

Comentariu nou

Daca tot m'ati invitat sa imi expun parerea, iat'o: bunul simt ne spune (celor care il posedam) sa raspundem la o intrebare punctual, concret, fara devieri care sa incerce a atenta la inteligenta interlocutorului. Cu atat mai mult, daca te hotarasti sa raspunzi la ceva desi nici macar nu esti intrebat, un dram de bun simt si altul de inteligenta ar trebui sa te impinga sa dai un raspuns decent/clar/la obiect (subiect). Insa Acuarela raspunde facand o recapitulare fuserita a catorva evenimente si a doua nume relativ cunoscute in ziua de azi.

Argumentul care depaseste orice forma de ridicol posibila este acela conform caruia un biet ospatar nu are cum sa patrunda itele atat de intortocheate ale business'ului. Daca asta este singurul argument impotriva unor acuzatii alarmante "n'ai tu de unde sa intelegi cum merge treaba", sunteti in picaj serios.

1. Daca nu aveati nimic pe constiinta nu aveati de ce sa ii raspundeti omului, puteati sa il lasati sa latre in legea lui si gata. Cat despre asa zis'ul prejudiciu de imagine....s'o lasam balta, ce prejudiciu ar putea sa aduca unei firme corecte un biet demisionar nemultumit?

2. Daca nu aveati nimic pe constiinta si totusi v'ati gandit sa ii raspundeti pentru a reteza orice urma de banuiala, puteati sa ii demontati acuzatiile unul cate unul. De vreme ce n'ati facut'o, ma tem ca noi, privitorii de departe ai acestei situatii, intelegm ca nu aveti contraargumente.

3. Daca va stiti cu musca pe caciula si doar v'a enervat tanarul demisionar, mai cititi o data ce va sugereaza sa faceti si poate ca veti reusi sa rectificati cate ceva, desi mi'e tare greu sa cred ca veti ignora propriul orgoliu.

4. Daca credeti ca prin aura de 'neintelesi' va puteti ascunde la nesfarsit, va doresc mult succes. (hihihi)

5. Daca nu veti face nimic in privinta acestui semnal de alarma tras de un simplu angajat (ceva imi spune ca vor urma si altele, doar trebuie sa treaca peste teama), va salut cu o privire ce denota un pic de mila.

Punct

Reactia Acuarela dupa scrisoarea deschisa in care un fost angajat a explicat conditiile de munca ale localului
Diana
#11 -

Felicitari!

Fraieri sunt ba astia... Aveau o super oportunitate sa intoarca totul in favoarea lor si ei au scris mizeria asta de raspuns... :)) D-aia si locul e de cacat, pt ca e administrat de oameni ca ei. Sa fim seriosi, locul e un birt de cea mai joasa speta, cu aer semihipsteresc si cu 17 umbrele atarnate cum mai vezi in minim 1000 locuri in lume. Deci nimic. V-a dat rusine asta mic, baiat destept, bravo lui!

Reactia Acuarela dupa scrisoarea deschisa in care un fost angajat a explicat conditiile de munca ale localului
Alexandra
#12 -

Comentariu nou
Reactia Acuarela dupa scrisoarea deschisa in care un fost angajat a explicat conditiile de munca ale localului
Vlad
#13 -

Ratatouille...

Am citit acea "scrisoare-pamflet" si tot ce reiese din ea este ca:
Un baiat s-a suparat ca magarul pe sat. A, da, si a plecat de la servici in timpul programului. Destept rau... Si dupa aceea s-a gandit el ca ar fi si mai bine sa arunce o gramada de mizerii FARA DOVEZI in locul de munca, bun sau rau, din care el inca nu si-a dat demisia(sper ca n-ati picat la prostia aia cu X-uri). Si asta, din punct de vedere patologic, e mult mai usor de facut daca tu te infasori pe tine insuti in aura Dreptatii, Corectitudinii si a Justitiei....
Intrebarea e: l-a tinut cineva cu forta acolo? Nu cred; a semnat un contract pe care nu cred ca nu l-a citit inainte. Aaa, si-a dat seama dupa aia ca nu-i mai convine; foarte bine, putea sa dea un preaviz si sa plece oricand.
Dar sa faci o chestie ca asta mi se pare UN EXEMPLU DE PROSTIE MONUMENTALA. CINE O SA-L MAI ANGAJEZE VREODATA PE OMUL ASTA , CAND O SA AFLE CE I-A SA FACUT FOSTULUI ANGAJATOR?
Baiatul asta caruia ba ii place sa vorbeasca cu "whatever", ba se crede Rasta da` habar n-are sa scrie Jah-Jah, baiatul asta sigur traieste in alta lume.
OAMENI BUNI! In HoReCa NU SE TRAIESTE DOAR DIN SLARIU!!!
TIP-ul reprezinta 50%, poate chiar si 70% din venitul total al unui angajat. Impozitat sau nu. Dar salariul de cele mai multe ori e minimul pe economie. Baiatul asta credea ca se angajeaza la Cheers??? Ala e un serial, fratilor.
Ca si-au pus camere... Au tot dreptul din lume sa puna camere. Doar la toalete sau dusuri n-au voie.
Iar basmele cu evaziunea si TVA-ul pentru ca, probabil, nu se aduce bonul fiscal impreuna cu nota iarasi sunt O PROSTIE. CINE ITI SCOATE TIE BON FISCAL PANA N-AI PLATIT? NOTA DE PLATA NU POATE SA VINA CU BONUL FISCAL, PENTRU CA TU INCA N-AI PLATIT SUMA DE PE BON! ASTA NU E EVAZIUNE. E DOAR PROSTIE.
In fine, nimic din ce a mazgalit acolo omul asta nu ma convinge ca locul ala e nasol. Chiar m-a facut curios si o sa merg cat de curand sa vad cum e la Plastilina sau Acuarela...

Reactia Acuarela dupa scrisoarea deschisa in care un fost angajat a explicat conditiile de munca ale localului
adi
#14 -

@ratatouille

hahaha, nice try, ne-ai facut sa radem

ia, hai, mai zi-ne tu doamna Toader, aaaaaaaaa pardon, Ratatouille, cum Acuarela e chiar misto si trebuie sa mergem sa vedem, hai, ca noi suntem probabil atat de prosti ca nu ne dam seama

sincer, era mai bine daca taceati din gura malc sau daca va cereati scuze, acuma v-ati afundat in namol si mai mult. prin incercarile astea de 2 lei nu faceti decat sa cadeti in penibil, scriind un raspuns oficial de 2 lei si apoi comentarii "anonime" cretine ce nu arata decat ca baiatul ARE DREPTATE

Oameni buni, evitati Acuarela si Plastilina.

Evenimente promovate pe Metropotam

Locuri promovate pe Metropotam

d'ale zilei...

Ai spirit civic?
|Rezultate|Alte sondaje

Descopera