cică ne scrie cineva

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

Articol preluat de pe blogul Simply Bucharest.

… de mai bine de un an, periodic – mai ales în urma articolelor despre transportul public – ni se trimet cîteva idei destul de fixe; nu cu „bună ziua”, nu cu „la revedere” și mai deloc cu „mulțumesc”.

Nu trecerea autobuzelor pe liniile de tramvai rezolvă blocajele în trafic ale autobuzelor ci o capitală cu 0 treceri la nivel cu calea ferată și 0 tronsoane ale liniilor de tramvai lipsite de benzi proprii mașinilor coroborată cu reducerea traficului rutier interjudețean la 0 prin substituirea treptată a acestuia cu traficul feroviar.Vezi în mod special liniile 103,143 și 246 care sunt dependente de traficul feroviar.Liniile de tramvai sunt pentru tramvaie.Tramvaiul e un mijloc feroviaro-rutier și autobuzul e mijloc rutier.În altă ordine de idei rezolvarea blocajelor în trafic ale autobuzelor se face prin dezvoltarea rețelei liniilor de tramvai și a magistralelor de metrou în vederea scăderii numărului liniilor de autobuz.Nu struțocămila asta a autobuzelor pe liniile de tramvai.Municipalitatea vede paiele din ochii capitalei și nu vede bârnele….

Ați scăpat din vedere la tramvaie că încă există tronsoane lipsite de benzi proprii mașinilor,fapt ce generează conflicte de trafic între mașini și tramvaie.Un exemplu e Strada Iacob Felix.Din 2001 încoa în contextul raderii,al modernizării și al extinderii liniilor de tramvai pare uitată de municipalitate Strada Iacob Felix.La troleibuze ați scăpat din vedere că sunt porțiuni în care încadrarea între tramvai și trotuar/ colțul de trotuar e anevoioasă fiind totodată dependentă de firele de contact.Un exemplu e curba dintre linia de tramvai și colțul de trotuar dintre Bulevardul Ioan Cuza și Bulevardul Gheorghe Duca a liniei 79.La autobuze ați scăpat din vedere liniile 103,143 și 246 care sunt dependente de traficul feroviar și porțiunile pe care încadrarea între tramvai și trotuar/ colțul de trotuar e anevoiasă sau chiar inexistentă.Vedeți linia 605 pe Calea Moșilor….

Am rugămintea să abordați într-un articol și străzile cu titulatura Intrarea.Vedeți Intrarea Aeronavei,Intrarea Grigore Alexandrescu,Intrarea Alexe Marin,Intrarea Alpiniștilor,Intrarea Amzei,Intrarea Anasonului,Intrarea Marcel Andreescu,Intrarea Armașului,Intrarea Augustin Dan,Intrarea Aurora etc etc etc.Intrare înseamnă o fâșie îngustă de drum pe care dacă se întâlnesc două mașini abia au loc una pe lângă cealaltă și se combină cu pietonii sau pe care abia are loc o mașină și întâlnirea acesteia cu un pieton e aproape imposibilă.În contextul în care s-a dezvoltat industria auto străzile cu titulatura Intrarea nu mai au rost pe harta rutieră a capitalei.Când se simplifică infrastructura rutieră a capitalei să nu mai existe străzi cu titulatura Intrarea????????????????????Să facă primăria generală în colaborare cu primăriile sectoarelor planuri urbanistice zonale în vederea construirii unor parcuri cu spații verzi și alei pietonale expropriind adresele străzilor cu titulatura Intrarea!În contextul poluării generate de traficul rutier al capitalei capitala are mai mare nevoie de spații verzi decât de blocuri și parcări!Rog redacția să abordeze și subiectul ăsta într-un articol.Mulțumesc anticipat. 

Le găsiți pe larg într-un material pe care ne-am făcut pomană să-l și publicăm odată, întrucît o parte din temele de-acolo nu-s de lepădat.

În fine; cineva e într-adevăr chitit și plătit încît să revină, din cînd în cînd, și să ne reamintească toate astea. Primim mesajele de la diferite „persoane” – Stănescu, Florescu, Andreescu, Popescu, Marinescu, Teodorescu botezate cînd-cum Florin, Sorin, Lucian, Marian, Viorel ori Marius.

Cu siguranță nu sîntem noi singurii adrisanți. Dar așa-i înainte de alegeri.




Nici un comentariu inca

Pentru a posta trebuie sa fii logat.

Evenimente promovate pe Metropotam

Locuri promovate pe Metropotam

d'ale zilei...

Ai spirit civic?
|Rezultate|Alte sondaje

Descopera