Ce obiecte fura romanii din hoteluri

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

Nu e nicio noutate in faptul ca romanii (si probabil nu doar romanii) pleaca din hoteluri cu cate ceva dupa ei.

Studiul facut de HotelGuru.ro spune ca aproximativ 10% dintre turistii cazati in hoteluri si pensiuni pleaca cu un prosop sau macar o telecomanda dupa ei.

"Cel mai frecvent, unitatile de cazare se confrunta cu lipsa unor obiecte precum prosoapele (73% din cazurile in care turistii pleaca acasa cu obiectele hotelului), tacamurile (44%), telecomanda (22%), obiecte sanitare (10%) sau alimente/bauturi din mini-bar, nedeclarate de turisti atunci cand se decazeaza (27%)”, spune studiul facut de HotelGuru.ro.

Dincolo de aceste obiecte, romanii nu stramba din nas nici la halatele de baie, lenjeria de pat, jardinierele cu flori, cheia de la camera si chiar si papucii.

Din nefericire, hotelierii afirma faptul ca sesizeaza furtul dupa plecarea clientului in aproximativ 10% din cazuri.

Printre obiectele de valoare furate de romani se numara si: uscatoarele de par, halatele de baie, o tava din inox, tablouri, obiecte artizanale iar pagubele ajung uneori si pana la 2500 lei.




1 comentariu

Ce obiecte fura romanii din hoteluri
Alex
#1 -

mda... daca nu folositi o baza de date cu turistii problema sa stiti pe cine sa stati cu ochii

Ca sa nu mai fure folositi fratilor CheckTurist.ro e o baza de date comuna cu toti turistii pagubosi care fura prosoape, telecomenzi, odorizante de camera si alte chestii

Va faceti cont acolo si orice receptioner poate verifica numele turistului care se cazeaza direct de pe telefonul mobil, online, si vede daca are reclamatii de la alte pensiuni si hoteluri si daca a facut probleme si a furat chestii stie sa stea cu ochii pe el si sa verifice camera inainte de checkout cat timp turistul e in hotel si-l pune la plata pentru ce a luat

Dureaza 2 secunde sa scrie numele si sa caute, folosind o aplicatie speciala care se downloadeaza usor si verifica baza de date centrala pe internet... oricine are un telefon cu touchscreen si internet in ziIele astea

iar daca a facut probleme si nu vrea sa plateasca, receptionerul poate adauga turistul problema usor si rapid ca sa fie atentionate toate celelalte hoteluri si pensiuni si atunci cand acesta se cazeaza acolo sa verifice des

chestia asta se practica de mult in celelalte tari din Europa, toate au baze de date comune cu turistii care fac probleme, sau care fura...
si firmele din rent a car care inchiriaza masini au baze de date comune cu clientii problema care ard cu tigara tapiteria sau fac alte probleme

Legea pentru protectia datelor cu caracter personal are scop sa opreasca firmele din a vinde datele noastre personale in scop de marketing, altfel am fi bombardati cu sute de sms-uri cu reclame zilnic, dar permite constituirea bazelor de date comune cu clienti problema, in diferite domenii, ex. preventel si altele conform Art 20. Alin C

Pentru a posta trebuie sa fii logat.

Evenimente promovate pe Metropotam

Locuri promovate pe Metropotam

d'ale zilei...

Ai spirit civic?
|Rezultate|Alte sondaje

Descopera