Swatch in Palatul Bragadiru
Ce mai faci sa atragi atentia ca brand? Cum se pare ca publicitatea "conventionala" o ia usurel in jos, nu mai suntem la fel de impresionati de reclamele de la tv sau de printuri, nici de modul in care se insira produsele pe rafturi, cu toate tehnicile de aranjare menite sa il faca pe cumparator sa se hotarasca ce sa-si ia pentru acasa.
Ce face Swatch? Deschide un instant store intr-o locatie atipica, unde organizeaza diferite evenimente, cu muzica, film, foto sau fashion. Asta pentru a arata ca e cool, ca vorbeste pe limba target-ului, categoria "tanar, urban, neconventional, sensibil la chestii colorate si cu design simpatic". In plus, nu e ca un magazin obisnuit, care e mereu acolo si unde spui "lasa ca ajung luna viitoare". Aici sentimentul este ca trebuie sa ajungi macar intr-o zi din cele in care este deschis magazinul, ca sa nu pierzi ceva.
In Bucuresti s-a ales Palatul Bragadiru, construit de Dumitru Bragadiru in prima parte a secolului 20, cu sala de bal, biblioteca, popicarie, loc de distractie si de "culturalizare" pentru angajatii fabricii de bere. O locatie interesanta deci, care a fost si in atentia artistilor implicati in proiectul "va urma".
Aseara, seria de evenimente Swatch a fost deschisa cu muzica marca Electric Brother, cu ceasuri expuse la cateva standuri si cu bautura pentru toata lumea. Sala s-a umplut rapid, de dansat nu se dansa foarte mult decat in fata, evenimentul fiind mai mult un prilej de socializare si de invartit in jurul ceasurilor. E drept ca atmosfera nu era chiar de club, cel putin pana am plecat noi, lumina a fost aprinsa si scadea din efectul visual-urilor. Locul arata foarte bine, nu era deloc "o bomba paraginita" cum se asteptau cativa dintre cei cu care am vorbit. Din contra, eleganta interiorului vechi se imbina foarte bine cu elementele noi, cu ecrane, desene pe pereti, barul sau cu standurile Swatch.
Nu stiu cata lume a cumparat/va cumpara ceasuri, dar nu cred ca asta e principalul scop al evenimentului. E vorba de cum vrea sa para Swatch in ochii nostri si de consolidarea imaginii brand-ului.
Oricum, evenimentele de-abia au inceput, in seara acesta puteti vedea documentare si filme de animatie, apoi luni si marti se poate vedea o expozitie de pictura si stickering apartinand lui Ciubi&Lori, miercuri inainte de concertul Maria Radu profitati de alegerea parintilor vostri si daca va cheama Nicolae si recitati o poezie primiti un Swatch, joi avem o expozitie de fotografie a lui Stefan Cosma "Ota makes a Swatch Soup", vineri un fashion show cu bijuterii Swatch, iar sambata party cu Dj Rusu & Flore.
Ce face Swatch? Deschide un instant store intr-o locatie atipica, unde organizeaza diferite evenimente, cu muzica, film, foto sau fashion. Asta pentru a arata ca e cool, ca vorbeste pe limba target-ului, categoria "tanar, urban, neconventional, sensibil la chestii colorate si cu design simpatic". In plus, nu e ca un magazin obisnuit, care e mereu acolo si unde spui "lasa ca ajung luna viitoare". Aici sentimentul este ca trebuie sa ajungi macar intr-o zi din cele in care este deschis magazinul, ca sa nu pierzi ceva.
In Bucuresti s-a ales Palatul Bragadiru, construit de Dumitru Bragadiru in prima parte a secolului 20, cu sala de bal, biblioteca, popicarie, loc de distractie si de "culturalizare" pentru angajatii fabricii de bere. O locatie interesanta deci, care a fost si in atentia artistilor implicati in proiectul "va urma".
Aseara, seria de evenimente Swatch a fost deschisa cu muzica marca Electric Brother, cu ceasuri expuse la cateva standuri si cu bautura pentru toata lumea. Sala s-a umplut rapid, de dansat nu se dansa foarte mult decat in fata, evenimentul fiind mai mult un prilej de socializare si de invartit in jurul ceasurilor. E drept ca atmosfera nu era chiar de club, cel putin pana am plecat noi, lumina a fost aprinsa si scadea din efectul visual-urilor. Locul arata foarte bine, nu era deloc "o bomba paraginita" cum se asteptau cativa dintre cei cu care am vorbit. Din contra, eleganta interiorului vechi se imbina foarte bine cu elementele noi, cu ecrane, desene pe pereti, barul sau cu standurile Swatch.
Nu stiu cata lume a cumparat/va cumpara ceasuri, dar nu cred ca asta e principalul scop al evenimentului. E vorba de cum vrea sa para Swatch in ochii nostri si de consolidarea imaginii brand-ului.
Oricum, evenimentele de-abia au inceput, in seara acesta puteti vedea documentare si filme de animatie, apoi luni si marti se poate vedea o expozitie de pictura si stickering apartinand lui Ciubi&Lori, miercuri inainte de concertul Maria Radu profitati de alegerea parintilor vostri si daca va cheama Nicolae si recitati o poezie primiti un Swatch, joi avem o expozitie de fotografie a lui Stefan Cosma "Ota makes a Swatch Soup", vineri un fashion show cu bijuterii Swatch, iar sambata party cu Dj Rusu & Flore.
Tu ce parere ai?
Pentru a posta trebuie sa fii logat.