Sexercitii

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Umilul lut din care e facut corpul omenesc se poate percepe ca un recipient care contine energia vitala. Acest recipient are insa, in inteleapta viziune orientala, niste gauri. In... fund si zona adiacenta. Energia sexuala se pierde prin zona genitala.

Cum se poate mentine ea inauntru? Prin exercitii. Sexercitii. Nu se fac la sala, nu exista programe cu antrenori pentru asta, dar e mai simplu decat credeti.

Ca la orice exercitiu care imbunatateste o performanta fizica, se va lucra o grupa de muschi. In acest caz este vorba de muschiul pubococcygeus:

pc muscle
sursa foto: wikipedia

Acest muschi e localizat in zona genital-anala, de la pubis la coccis, iar intarirea lui actioneaza ca o supapa care va mentine energia sexuala inauntru.

Tot din orient vine si solutia: exercitiile de tonifiere a muschiului respectiv se numesc in yoga aswini mudra (gestul calului) (tehnica pe larg aici) sau in varianta tao exercitiul caprioarei (tehnica pe larg aici). Denumirea din yoga este o descriere perfecta a exercitiului. Daca ati vazut vreodata un cal contribuind la imbogatirea solului (in termeni agricoli "balegandu-se"), o sa intelegeti tehnica. Totul sta in miscarile profunde ale... fundului.

Secolul 20 a redescoperit tehnica si a denumit-o "exercitiile Kegel", dupa numele medicului care a facut o intreaga teorie din asta. Exercitiile Kegel se leaga de muschiul sus mentionat si au scopul de a-l intari si de a face posibila contractia lui voluntara. Cu alte cuvinte, sa poti avea o performante sexuale imbunatatite... cand vrea muschiul tau. Pubococcygeus, care este.

Cum se practica? Mai intai trebuie determinat de catre fiecare practicant care este muschiul respectiv. El este cel responsabil pentru inchiderea uretrei si rectului, deci teoretic, daca stiti senzatia de "tinut" inainte de a gasi urgent o toaleta, ati gasit si muschiul. Femeile il pot localiza contractand peretii vaginali. Barbatii trebuie sa se concentreze pe aceeasi zona si sa contracte muschii de pe interiorul coapselor. Daca incepe se se ridice ceva dintre picioare, l-ati gasit. Daca nu, keep reading.

Odata localizat muschiul, incep exercitiile de contractie si relaxare. Inceputul recomandat este de 15-20 de ori la intervale de 1 secunda, de 2-3 ori pe zi. Se avanseaza treptat la 100 de contractii de doua ori pe zi. Dupa ce ajungeti la 100, pastrati numarul, dar prelungiti timpul de strangere la 3 secunde.

Un exercitiu suplimentar pentru barbati este cel de... haltere. Dupa dobandirea unei anume dexteritati in controlarea muschiului care e responsabil cu reflexul cremasteric (al ridicarii si coborarii penisului), se va suplimenta efortul cu o greutate. Recomandat este sa se inceapa cu un prosop ud. Nu ca sa ne jucam cu colegii de vestiar plesnindu-ne cu el, ci ca sa exersam capacitatile basculante ale muschilor care pot face penisul sa se ridice voluntar, chiar daca este ingreunat de un prosop ud asezat pe el.

Avantajele acestei tehnici sunt urmatoarele:
- poate vindeca afectiuni ale prostatei;
- regleaza mecanismul de control al uretrei si rectului;
- poate vindeca incontinenta urinara;
- elimina problemele ejacularii premature;
- imbunatateste performantele sexuale, inclusiv durata si calitatea orgasmului.

Pe langa aceste avantaje privind sanatatea, este un exercitiu care poate fi practicat cu usurinta de oricine, oricand: la birou, in masina la stop, cand vorbiti cu seful, cand va uitati la meci... Ceea ce conteaza foarte mult este perseverenta. In plus, trebuie sa nu ti se para ridicol ca stransul sistematic din fund te poate ajuta sa faci sex mai bine.



Nici un comentariu inca vrei sa comentezi?

d'ale zilei...

Intentionati sa votati la alegerile prezidentiale din toamna?
|Rezultate|Alte sondaje

Descopera