Revolutia blogurilor. Acum, in Romania

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
"Marele puzzle al societatii contemporane sunt noile media" spunea Roger Fidler intr-o carte ce se numeste "Mediamorphosis". Cum rezolvam acest puzzle, ce reprezinta el, cu ce ne ajuta? Blogurile sunt in mod cert una dintre cele mai populare, cele mai eficiente dar si cele mai controversate forme de new media.

Cel putin in Romania, unde blogurile abia acum incep sa fie cunoscute si chiar la moda - apar din ce in ce mai multe articole in presa despre fenomenul blogging si blogurile incep sa fie recunoscute, incet incet, ca sursa de informare. Astfel, in contextul acesta, o discutie despre marketingul pe bloguri nu poate fi decat o noutate si un subiect de interes.

Este marketingul pe bloguri eficient si credibil? La aceasta intrebare si nu numai va incerca sa raspunda Jeremy Wright, un cunoscut specialist in blog marketing in conferinta de la Bucuresti care se vrea un call to action pentru companii in a invata sa foloseasca blogurile in mod eficient.

Jeremy chiar a scris o carte cu acelasi titlu, carte care vorbeste despre modul in care companiile se pot promova sau comunica fie cu clientii, fie cu partenerii de afaceri sau chiar in interiorul corporatiei.




Cine este Jeremy Wright si de ce l-am asculta?
Cand este intrebat cu ce se ocupa, Mr Wright da un raspuns care pentru multi dintre noi ar fi confuz. Sunt blogger, spune el. Afirmatia aceasta i-a creat probleme cand a vrut sa mearga in vacanta in USA, unde ambasada nu i-a dat viza pe motiv ca... se poate trai din blogging?

Jeremy Wright este un canadian a carui preocupare, de mai mult timp, este bloggingul profesionist. Si-a vandut blogul in 2004 pentru suma de 15.000 $ si a continuat sa scrie ca "angajat", contra unui salariu stabilit, dar se pare ca intre timp si-a cumparat blogul inapoi.

In plus, a inceput o retea de bloguri - b5media - care acopera o paleta larga de subiecte, de la medicina, tehnologie, arta sau sfaturi practice.


Sursa foto

Ce intelegem de aici? Ca Jeremy Wright este o persoana care ia blogurile foarte in serios, le vede aplicabilitatea si viitorul, le recunoaste legitimitatea si este constient ca sunt o foarte buna forma de marketing. Mai mult decat atat, a facut bani din asta si incearca sa ii convinga si pe altii de acest lucru prin activitatile de consultanta pe care le are si prin conferintele pe care le sustine.

Una dintre acestea va avea loc in Romania pe 3 iulie, la Romexpo, unde Jeremy Wright va veni sa sustina "revolutia blogurilor", un lucru ce i se pare odd, but crazy :).

Este un eveniment demn de toata atentia si unde vom fi pentru ca nu ne asteptam nu doar sa se ridice probleme, dar si sa se incerce sa se gaseasca solutii si raspunsuri. Pentru Romania acest domeniu este nou si este bine ca incepe sa i se dea atentie intr-un mod profesionist.

Zilele astea blogurile sunt la moda si tind sa intre in mainstream. In Romania. Teoretic. De aici pana la o buna punere in practica este ceva de mers si conferinte de genul celei sustinute de Jeremy Wright nu pot decat sa accelereze... calatoria.

Detalii despre inscriere, precum si interviuri interesante, gasiti pe blogul oficial al evenimentului



Nici un comentariu inca

Pentru a posta trebuie sa fii logat.

Evenimente promovate pe Metropotam

Locuri promovate pe Metropotam

d'ale zilei...

Ai spirit civic?
|Rezultate|Alte sondaje

Descopera