Marketing 360. Faci ce zice sau ce face popa?

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Public eterogen. Si brand manageri juniori care iau sarguincios notite si chiar cred ca invata, si accounti veniti sa mai vada oameni si sa fie vazuti. Si directori de marketing experimentati cu temele facute dar putin arizi si prea teoretici, si directori de agentii cu discursuri alcatuite "ad-hoc" dar carismatici si angajanti.

Subiecte diverse. Globalizarea ajunsa astazi la nivel individual. Branduri romanesti "facute de brazilieni cu slogane in engleza". Branduri romanesti care au trecut proba timpului. Multe prezentari in engleza. Termeni ca awareness, loyalty, trial, coherence, adaptability, consumer insight, serotonina, lovermark, delta cerere. Metafore cu brandingul ca noua religie ce are proprii apostoli racolati in supermarketuri. Pilde cu arabi care sunt pe cale sa dea faliment pentru ca n-au stiut sa-si respecte clientii. Planning, new media, PR si, regina topicurilor, creativitatea ca motor in actiunile de marketing.
Puse toate natural sau mai cu genunchiul sub tema conferintei "Marketing 360".

Bottom line, organizatorii au incheiat un eveniment decent si cu siguranta fac deja planuri pentru urmatorul. Industria comunicatorilor a mai bifat "training extern" si "PR/vizibilitatea agentie". Cu nimic diferit de multe altele din ultimii ani.

Daca cei care initiaza astfel de manifestari ar aplica macar o zecime din notiunile si case-urile vehiculate am avea mai multe workshopuri si mai putine "prezentari de parada". Mai multe studii de caz. O segmentare a audientei ce ar creste nivelul de relevanta a prezentarilor. Un upgrade al interactivitatii aparente la schimb real de knowledge si experienta. Dar in Romania suntem inca inchinati unei religii care te invata sa faci ce zice, nu ce face popa...



Nici un comentariu inca vrei sa comentezi?

Evenimente promovate pe Metropotam

Locuri promovate pe Metropotam

d'ale zilei...

Terasa mea preferata in 2017 este ...
|Rezultate|Alte sondaje

Descopera