Improv Everywhere - scene in spatiul public

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+
Ultima gaselnita a celor de la Improv Everywhere este plimbatul cainilor invizibili in lesa. 2000 de oameni au plimbat caini invizibili, o specie rara, au mers pe strada, au intrat in magazine (au mai fost dati si afara pentru ca "no dogs allowed"), in cafenele, au explicat oamenilor ce rasa speciala e asta. Practic, lesa era goala, dar agentii s-au comportat fix ca si cand era un caine acolo. Mult prea tare. :)

Improv Everywhere nu sunt deloc la prima abatere de acest fel. Cei din Improv Everywhere sunt de fapt comedianti si capul rautatilor este Charlie Todd. Din contra, au o lunga (de vreo 78 ani) traditie in a provoca "scenes of chaos and joy in public places". Ooo, si cat chaos si cata joy pot sa provoace agentii de la Improv Everywhere! Mai exact, sunt celebri pentru flashmob-urile, prank-urile, happening-uri si ideile traznite pe care le au, mereu surprinzatoare si out of the box. Sa recapitulam cateva, poate va vin idei:

Best Buy



Agentii de la Improv Everywhere au mers (vreo 80...) intr-un magazin Best Buy imbracati aproape la fel ca angajatii. Au dat si indicatii atunci cand a fost nevoie, au raspuns la intrebari dar au negat ca ar lucra acolo. La intrebarea clasica "ce cauti aici?" raspundeau inevitabil: "imi astept prietena/prietenul care cumpara ceva". Toti. Managerii au sarit in sus, a venit si politia, toata lumea a scapat nevatamata. Intreaga poveste aici.

No pants day



E deja un eveniment clasic. Se intampla de un timp iar cei de la Improv Everywhere prefera sa-l "sarbatoreasca" la metrou. Cum ii spune si numele, e ziua fara pantaloni. Mai exact, mergi cu metroul in lenjerie intima. Citeste aici despre editia din 2009.

Even better than the real thing



Baietii de la Improv Everywhere, vazand ca nu prind bilete la U2 dar ca U2 canta peste drum de ei, s-au gandit de ce sa nu faca un concert. Stiind ca U2 au mai tinut concerte spontane si neanuntate pe acoperisuri, au improvizat ei unul cu o trupa falsa, bineinteles. Dupa ce au gasit cate un personaj pentru fiecare rol (cele mai delicioase si nepotrivite alegeri - The Edge era corean, Bono... nici macar nu aduce), au inchiriat echipamente si le-au montat pe acoperis, au pus 70 alti agenti sa adune lumea isteric pe strazi. Doar U2 tinea un concert spontan, nu? A venit si politia, dar totul s-a terminat, evident, cu rasete. Intreaga poveste aici.

Mobile desktop



Stiti, Starbucks te cheama cu laptopul la ei sa folosesti wi-fi-ul. Frumos, oameni stand la Starbucks, band o cafea si lucrand sau browsand pe net. Ce-ar fi insa sa nu fie laptop-uri? Cum ar fi sa-ti aduci desktop-ul cu tine in cafenea? Exact asta au facut agentii Improv Everywhere. Au mers cu ditai computerele in Starbucks si au lucrat pe ele ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat. Intreaga poveste aici.

Best Gig Ever



Cum ar fi sa ai o trupa mica, sa repeti intr-un garaj si la concertele tale sa vina 2-3 oameni si aia prieteni? Cam nasol. Cum ar fi insa ca la unul dintre concertele tale sa apara din senin o multime innebunita care sa-ti stie versurile pe de rost si sa faca o super atmosfera? Improv Everywhere au cautat o astfel de trupa mica ce urma sa aiba concert, le-a invatat versurile pe de rost, a aflat tot ce se poate despre ei si au umplut un club. Cei din trupa n-au inteles cum a aparut brusc un public atat de expansiv dar s-au simtit bine. Vezi aici reactia trupei cand a aflat de pe net si aici intreaga poveste.


Exemplele ar putea continua mult, insa cel mai bine e sa va uitati pe site-ul lor. Nu-i asa ca ar fi fain sa fie si in Bucuresti actiuni similare? Idei?



Nici un comentariu inca vrei sa comentezi?

Evenimente promovate pe Metropotam

Locuri promovate pe Metropotam

d'ale zilei...

Terasa mea preferata in 2017 este ...
|Rezultate|Alte sondaje

Descopera