Femeile din Japonia isi inchiriaza coapsele pe post de spatiu publicitar
O agentie de publicitate din Tokyo s-a gandit ca oamenii au dezvoltat banner blindness, dar inca se mai uita pe strada dupa picioarele femeilor frumoase. Asa ca, poate ar trebui sa-si puna publicitatea acolo, pe coapsele femeilor.
Bineinteles ca este o treaba cum nu se poate de misogina, dar se pare ca in marea de bannere, panouri publicitare, neoane, plasme pe care ruleaza reclame etc., acesta este cam singurul spatiu care le mai atrage atentia barbatilor.
Hidenori Atsumi, CEO-ul agentiei WIT, a declarat:
"Este spatiul perfect pentru a pune o reclama, pentru ca barbatilor le face placere sa se uite, iar fetele sunt dornice sa-si inchirieze coapsele pe post de spatiu publicitar."
Peste 3.000 de femei s-au inscris pentru a-si face tatuaje temporare cu logourile companiilor pe picioare. Dar, pentru a putea deveni un billboard pe doua picioare, trebuie sa indeplinesti urmatoarele conditii: 18 ani impliniti si cel putin 20 de prieteni pe retelele de socializare. Fetele care trec de preselectie si indeplinesc conditiile mentionate mai devreme pot castiga in jur de 65 de lire sterline pe zi.
Interesati de aceasta metoda de promovare s-au aratat deja trupa Green Day si Seth MacFarlane, pentru promovarea filmului Ted.
Tu ce parere ai?
Pentru a posta trebuie sa fii logat.