Cainii nimanui - eterna problema a Bucurestiului

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

Text scris de jurnalistul George Gurescu.

"Dar strange-l tu, daca iti este asa de rusine de ce vezi pe strada, bai nesuferitule”,  mi-a spus proprietarul unui frumos labrador. Astfel de reactii primesti cand le zici oamenilor sa stranga restul lasat de patrupedele lor.

Mi s-a intamplat de fiecare data, iar in afara de priviri scarbite, latratul cainilor si "du-te ba’n…" niciunul nu a incercat sa spuna macar un "mi-e greata, nu pot sa fac asta”. De scuze nici nu mai zic.

In fiecare zi, in drum spre munca, trec printr-o parcare destul de mare si, la fiecare zece pasi, ma feresc de ramasitele cainilor care-si fac veacul in cartier. Asa-i cam in tot orasul, cum spatile verzi dedicate patrupedelor gasim doar in parcuri, fiecare copac amarat de pe trotuar, prins intre doua masini, e o oaza pentru caini. Si numai a cainilor, caci e un spatiu public, iar la noi, un bun public e bunul nimanui.

Cand vrei sa vorbesti cu vecinii de pe scara si le spui ca nu e bine sa tii cainii maidanezi in preajma blocului, esti la fel de rau privit ca un ateu in mijlocul unei biserici. De la replicile cliseu "cainii ataca numai oameni rai” si la "dar ce ti-a facut bietul animal?”, discutia nu merge mai departe.  Un vecin dintr-un fost bloc, unde am locuit, mi-a spus ca acesti caini ne apara de posibilii hoti, iar o batrana mi-a marturisit ca tine cainii pentru ca-i mila sa arunce mancare buna la gunoi.

Fiecare cu propriile sale motive, insa a-l pastra nu-i o dovada a omeniei omului, e o dovada a dezordinii unui oras.  Iar mizeria facuta de acesti caini nu e stransa decat de cei de la salubrizare.

N-am sa uit un reportaj cu Irina Loghin, care impartea carne tocata cainilor vagabonzi din nu stiu ce parc bucurestean. Astfel de aparitii caritabile au avut destule vedete romanesti, insa a hrani un maidanez nu inseamna a scapa de problema. Nu inseamna ca am rezolvat situatia celor peste 16.000 de oameni muscati anul trecut numai in Bucuresti.

La mijlocul lunii martie, Primaria Bucuresti anunta ca sunt aproape 65.000 de caini maidanezi, in conditiile in care padocurile orasului nu pot gazdui nici macar un sfert din numarul patrupedelor. Bonus, fondurile destinate Autoritatii pentru Supravegherea si Protectia Animalelor  au fost de numai 4.5 milioane de lei, in timp ce la biserica s-au acordat 27 de milioane de lei (detalii mai multe ofera Hotnews.ro)

In plus, abia pe 12 martie, Senatul a reusit sa adopte o lege, dupa aproape sase ani de jucat ping pong in Parlament si denunturi la Curtea Constitutionala.  Trebuie adoptata si de Camera Deputatilor – ca for decizional – insa, in forma actuala, nu spune nimic de eutanasierea cainilor maidanezi violenti, ramasi in libertate.

De fiecare data cand se vorbeste despre astfel de masuri, se aduna cativa protestatari si doua-trei asociatii care lupta pentru dreptul la viata al animalelor. Se inflameaza repede lucrurile, mai auzi un ONG-ist cum spune ca se pregateste un Auschwitz  al cainilor, iar politicienii cedeaza ca niste adolescente si promit ca animalele vor fi crutate.  

Nu-i vrem eutanasiati, dar sa-i luati de pe strazi, ca daca o haita de caini se indreapta spre mine, nu ma linisteste ca-s capsati la ureche. Va zic eu, tot sar si te musca.

Atat timp cat nu ne asumam resposanbilitatea pentru strangerea unor resturi ale cainilor nostri, nici sa nu ne asteptam la asumarea responsabilitatii pentru cainii nimanui.

Sursa foto




28 comentarii vrei sa comentezi?

Cainii nimanui - eterna problema a Bucurestiului
tiby
#1 -

Bucurestiul lui Oprescu

SITUAŢIA PREZENTĂRILOR LA CENTRUL ANTIRABIC - 1053 persoane in perioada 01.01.2013 - 31.01.2013 - via http://www.mateibals.ro/html/docBals/antirabic/s8.pdf

Problema maidanezilor s-ar rezolva daca s-ar infiinta Politia Animalelor, vezi un maidanez sau o pisica pe strada capitalei, suni la Politiei si ei vin si ridica animalul, locul maidanezilor nu este pe strada sau intre blocuri!

Asa se procedeaza in Olanda sau tarile civilizate: http://www.government.nl/issues/police/animal-police-officers

Din cauza maidanezilor nu poti circula in deplina siguranta prin Bucuresti, mai ales prin spatele blocurilor iar primarul dr. Sorin Oprescu viseaza Autostrada Suspendata.

Cainii nimanui - eterna problema a Bucurestiului
decis-
#2 -

eu m-am decis

voi folosi decis. am promis

Cainii nimanui - eterna problema a Bucurestiului
alexa
#3 -

Lumea e prost informata

Intr-adevar Romania este plina de caini, inafara de cateva orase cu oameni mai educati care au inteles care este rezolvarea. Problema este ca nu vom scapa de caini hranindu-i, adunandu-i pe la blocuri, otravindu-i etc. Animalul se imperecheaza, se inmulteste. In Romania rata abandonului de animale este foarte mare si multe babe nebune, multi needucati isi imperecheaza animalul necontrolat, (ilegal in celelalte tari) si arunca puii pe strada, la marginea orasului, etc.sau de multe ori abandoneaza femela gestanta. Asta este instinctul animalului atunci cand este in calduri, el nu realizeaza, responsabil este stapanul. cainele ajunge in strada, se imperecheaza cu ceilalti caini abandonati=maidanezi. Si uite asa fata o femela vreo 12 pui la coltul blocului de ti-e frica sa iesi din scara. Majoritatea sfarsesc omorati prin otravire sau calcati de masini, in loc sa primeasca proprietarul animalului abandonat o bata in cap. Cainii au mai fost otraviti dar numarul maidanezilor a crescut din nou pentru ca nu a fost oprita sursa de abandon. E ca un robinet. Solutia care functioneaza prin Ardeal si in alte tari este sterilizarea si castrarea obligatorie a animalelor cu si fara stapan, care nu au drept de monta, care nu participa la concursuri. Nu este de ajuns sa fie de rasa ca sa aiba drept de monta. O solutie buna ar fi controlul animalelor, implantarea de cipuri, in caz ca animalul este abandonat, sa stii pe cine amendezi. Si uite asa mai strange statul niste bani si curata si strazile de maidanezi. Problema este ca politicienii scot multi bani de pe urma maidanezilor, se vand bine in fabrici de cosmetice, covoare, Louis Vuitton etc. Deasta se fac ca nu cunosc nici o masura legata de problema maidanezilor. Asta cu eutanasierea e doar asa..sa mai linisteasca populatia suparata. Nu e o rezolvare, nu functioneaza, ca in 2000..

Cainii nimanui - eterna problema a Bucurestiului
ionel pirvu
#4 -

otrava_pt_caini

ce pot sa folosesc ca otrava pt caini???
sunt dispus sa cumpar carne, sa o amestec cu otrava si sa impart prin cartier.
alta modalitate in bucuresti , nu prea vad

Cainii nimanui - eterna problema a Bucurestiului
george
#5 -

Indulcitor

Incearca indulcitorul Xylitol: http://en.wikipedia.org/wiki/Xylitol#Dogs

Cainii nimanui - eterna problema a Bucurestiului
florin
#6 -

Comentariu nou

Pentru ca o poza face cat 1000 de cuvinte:
1. https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/562615_369370129848345_1608068498_n.jpg

2. http://ceicunoi.files.wordpress.com/2012/05/intalnire-interviu-intrebari-si-raspunsuri-candidat-usl-primaria-sector-6-bucuresti-rares-manescu-ceicunoi-wordpress-com.jpg

3. http://epochtimes-romania.com/news_images/2012/09/2012_09_05_photo_rsz.jpg

Cainii nimanui - eterna problema a Bucurestiului
Sergent
#7 -

Comentariu nou

Mai sunt si cativa oameni care incearca sa convinga factorii de decizie sa protejeze si oamenii de caini.
Diferenta e ca in timp ce oamenii din ONG-urile ce "protejeaza" animalele traiesc efectiv din asta, ceilalti isi pun la bataie resursele proprii pentru a incerca sa ajute societatea.

Cainii nimanui - eterna problema a Bucurestiului
Gogu
#8 -

Pentru jegurile care-si zic "oameni" !

Am o propunere! Pentru cretinii care-si dau cu parerea despre ce otravuri si cum sa le foloseasca!!! Incercati-le pe VOI si pe neamurile voastre! Voi astia care vreti "binele" oamenilor si sunteti dispusi sa omorati animale! Chiar nu pricepeti ce afacere este toata povestea asta?! Chiar nu intelegeti DE CE de douazeci de ani NU SE CASTREAZA NIMIC?! Cainii sunt lasati in mod intentionat sa se inmulteasca!!! Si voi, "crestini" cu "iubire" de D-zeu sunteti dispusi SA OMORATI!!! Ca sa va fie bine?! - N-O SA VA FIE !!! Barbari si prosti veti muri in chinuri pentru chinurile pe care CU BUNA STIINTA LE PROVOCATI! Va dati "educati", "civilizati" si in realitate sunteti niste REBUTURI umane!!!

Cainii nimanui - eterna problema a Bucurestiului
Diana
#9 -

aceeasi poveste

Crezi ca un articol in plus despre aceasta problema o va rezolva?
Ce-ar fi mai bine sa otravim toti acei oameni care abondoneaza cainii pe strada? Sau care lovesc un caine si il lasa sa zaca acolo pana cand intr-un final moare.
Intradevar, sunt foarte multi maidanezi, dar nu vad ce vina au niste acesti caini ? De ce nu se incearca sterilizarea lor, creearea de locuri speciale si suficiente pt ei, nu omorarea lor. La noi in tara omul e mai animal, decat un animal!

Cainii nimanui - eterna problema a Bucurestiului
SANSNAME
#10 -

Comentariu nou

Ionel Pirvu : incepe cu tine si cu neamul tau !!!

Cainii nimanui - eterna problema a Bucurestiului
Dia
#11 -

Rezolvarea

Singura modalitate eficienta si umana de a rezolva problema maidanezilor este sterilizarea in masa a cainilor cu si fara stapan. Uciderea lor, chiar si sub umbrela "eutanasiei", este un act barbar si complet ineficient. De vreme ce abandonul puilor pe spatiul public nu se sanctioneaza, mereu vor aparea noi caini fara stapan. Mai mult, cei scapati de la masacru vor continua sa se inmulteasca, iar populatia canina de pe strazi va ramane constanta. In loc sa faceti schimb de pareri despre ce otrava sa cumparati, mai bine v-ati duce la portile alesilor si ati solicita legi care sa produca efecte pe termen lung, nu uciderea unor suflete cu care sa va satisfaca pofta de sange si sa va mai arunce putin praf in ochi. Iar pentru cei care se intereseaza de otravuri, am si eu o informatie: posesia si utilizarea substantelor controlate (aici intra si plasarea lor in spatiul public) constituie infractiune si se pedepseste conform legii. Daca umanitate nu mai aveti, macar frica de puscarie sa va mai fi ramas.

Cainii nimanui - eterna problema a Bucurestiului
ank
#12 -

Comentariu nou

ionel pirvu...sper sa iti aduca maine mamica ta la micul dejun ..niste carnita cu otrava...ar fi fun!!!

Cainii nimanui - eterna problema a Bucurestiului
ioana
#13 -

Bucurestiul lui Oprescu

Nici eu nu sunt de acord cu otravirea maidanezilor dar trebuie sa recunoastem ca situatia cainilor fara stapan a scapat de sub control.

Si eu eram de partea maidanezilor, insa dupa ce m-am mutat in Militari zona Pacii am inceput sa realizez ca nici nu aveam idee cati de multi caini sunt in unele zone ale capitalei.

Pe strada Barsanesti sunt haite de 5-7 maidanezi, va imaginati cum este seara cand vii din oras sau de la munca si vezi ca in mijlocul drumul sunt vreo 10 maidanezi care latra si sar la toti care trec pe langa ei.
Uitati cateva imagini:
http://tinypic.com/view.php?pic=2lvzupt&s=6
http://tinypic.com/view.php?pic=16bn4g6&s=6

Am facut reclamatii la primarul Rares Manescu, primarul dr. Sorin Oprescu, ASPA, Vier Pfoten insa toti mi-au spus ca nu pot face nimic pentru ca padocurile sunt ocupate, in cel mai bun caz ii sterilizeaza si ii trimit inapoi pe strada de unde au fost luati, pentru asta platim noi taxe si impozite, astia sunt oamenii platiti sa ne protejeze si sa rezolve problemele orasului.

Imaginati-va cum va simtiti cand sunteti cu copilul vostru si esti latrat de 4-5 caini care sar la saracul copil sa-i smulga jucaria din mana sau care il urmaresc cand se plimba cu bicicleta.

Nu asta e copilaria pe care si-ar dori-o cineva pentru copilul său! Nu stiu daca Oprescu are copii insa il blestem de fiecare data cand vad haitele de maidanezi care ma mârâie pe mine si pe copilul meu.

Daca ar fi un singur catel pe strada as intelege dar sa fie 4-5 la fiecare scara, care umbla noaptea prin haite si sar sa te muste ... chiar nu imi imaginam ca se poate ajunge aici, intr-o capitala europeana.

In aceste conditii cred ca eutanasierea sau otravirea a ramas singura solutie, altfel riscam sa traim cu frica in propriul oras.

Imi pare rau daca am fost prea brutala insa puneti-va in locul meu.

Cainii nimanui - eterna problema a Bucurestiului
ioana
#14 -

Comentariu nou

@metropotam - in articol ar trebui sa postati urmatorul reportaj: http://www.youtube.com/watch?v=9dXBa8t7WxY

Cainii nimanui - eterna problema a Bucurestiului
adina
#15 -

Comentariu nou

Alta imagine in care apar haitele de maidanezi din cartierele Bucurestene: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/428249_453662381365470_212233362_n.jpg

Cum sa te simti in siguranta intr-un astfel de oras ?

Cainii nimanui - eterna problema a Bucurestiului
dragosh_r0ck
#16 -

12 noiembrie 2008 - Calea Victoriei
Cainii nimanui - eterna problema a Bucurestiului
Oana
#17 -

Solutia exista

Poate ar fi bine sa cititi si textul de aici inainte sa judecati: http://www.vier-pfoten.ro/output.php?id=1256&idcontent=3577

Exista uscaturi in orice padure, dar solutia civilizata exista, doar ca nu e aplicata!

Cainii nimanui - eterna problema a Bucurestiului
Oana
#18 -

Comentariu nou

Sau poate ar trebui sa cititi interviul facut chiar de metropotam nu mai tarziu de anul trecut: http://metropotam.ro/La-zi/Interviu-Vier-Pfoten-art0658044425/

Cainii nimanui - eterna problema a Bucurestiului
Kiwi
#19 -

PRO eutanasiere

Imi plac animalele, le iubesc, am si eu acasa un caine si doua pisici.
Joi, la Dristor 1, la intrarea in metrou era o javra pe scari, pun piciorul pe prima treapta si incepe sa maraie asa ca ma simt fortata sa dau inapoi si sa urc scarile din cealalta parte.
Zilnic, pe drumul spre munca, o babuta hraneste vreo 5-6 javre, fie vara fie iarna ea la 8:30 le da de mancare.
Daca voi fi muscata de vreo javra, fie de-a babei fie de altundeva, voi face tot posibilul sa dau in judecata primaria si organele ce ar trebui sa se ocupe de capturarea cainilor.
Eu sunt pro eutanasierea lor. Stiu, pare barbar dar asta e realitatea.
Nu sunt de acord cu maltratarea animalor si i-as omori cu mana mea pe cei care sunt sadici cu ele.
Propun capturarea cainilor si omorarea lor intr-un mod cat mai rapid si fara dureri: otrava puternica in mancare sau gazare.

Cainii nimanui - eterna problema a Bucurestiului
marius
#20 -

Alegeri

Vier Pfoten se ocupa doar de sterilizarea maidanezilor după care ii trimite din nou in locul unde au fost capturati asa ca nu rezolva mai nimic.

Am facut si eu reclamatii la Vier pfoten, nu am primit nici un raspuns, maidanezii sunt la locul lor, sunt stapanii urbei, noi bucurestenii suntem niste FRAIERI buni doar de platit taxe si impozite si de pus stampila de buletinele de vot.

Eu unul si alti sute de mii de bucuresteni o sa-i taxam scump pe primari la urmatoarele alegeri, fie ca primarul se numeste Rareș Mănescu (nascut si crescut in sectorul 6) fie dr. Sorin Oprescu.

Cainii nimanui - eterna problema a Bucurestiului
marius
#21 -

Raspuns Primar sector 6 - Rares Manescu

Uitati ce raspuns a dat primarul sectorului 6 cand a fost intrebat de problema maidanezilor - sursa: https://www.facebook.com/pages/Rares-Manescu

citez:
Autoritatea pentru Supravegherea şi Protecţia Animalelor a condus o cercetare ce a reliefat prezenta a peste 50.000 de caini comunitari in Bucuresti, Sectorului 6 revenindu-i intre 10.000 si 20.000 de caini. In aceste conditii, Programul pentru Guvernarea Locala, care a alcatuit temelia proiectelor din campania electorala, sustine urmatoarele masuri aflate in desfasurare:

1. informarea publica;
2. ridicarea cainilor comunitari;
3. tratarea cainilor - deparazitare, cipare, vaccinare, castrare;
4. gazduirea in adapost - considerata o etapa intermediara, temporara;
5. adoptia – sustinuta si promovata prin metode clasice, dar si mai putin conventionale;
6. returnarea in teritoriu – doar acolo unde acest lucru este posibil si exista posibilitatea monitorizarii ulterioare;

Situatia cainilor comunitari este deosebita, mai ales din prisma patimilor pe care le-a starnit, dar si prin tergiversarea nepermisa a rezolvarii sale.

Am purtat deja discutii cu dl. Primar General Sorin Oprescu pentru a construi un adapost special pentru cainii din Sectorul 6. Un astfel de adapost exista deja, insa functionalitatea sa a fost slabita din cauza lipsei banilor. Demersul va fi insotit de o dezbatere publica, in cadrul careia vor fi consultati reprezentanti ai asociatiilor pentru protectia drepturilor animalelor si cetateni revoltati de prezenta cainilor pe strazile orasului, care sunt in asentimentul dumneavoastra. Deciziile nu pot fi luate nedemocratic, fara a tine cont de parerile tuturor celor implicati si ale celor afectati. Acest lucru inseamna insa un proces mai indelungat.

Cainii nimanui - eterna problema a Bucurestiului
marius
#22 -

Continuare mesaj Rares Manescu

Solutiile din S.U.A sau Japonia (unde cainii sunt tinuti in adapost intre 7 si 30 de zile, pentru ca apoi sa fie eutanasiati) vor fi luate in considerare, insa legislatia (destul de vaga si interpretabila) din Romania este mai protectiva fata de viata animalelor decat in alte tari.

In plus, problema este sistemica, de ansamblu. Este nevoie de o abordare coerenta la nivel municipal, cata vreme cainii sunt teritoriali (daca zona Sectorului 6 este eliberata, aici vor veni cainii din sectoarele invecinate si din localitatile limitrofe ale orasului). In aceeasi masura, cetatenii hranesc animalele, fapt care le determina pe acestea sa se ataseze si sa "protejeze" zona.
Primaria Sectorului 6 a semnat un protocol de colaborare cu Fundatia Vier Pfoten, echipajele lor isi desfasoara activitatea pe raza Sectorului:
http://www.primarie6.ro/primaria-sectorului-6-continua-campania-de-sterilizare-a-animalelor-fara-stapan/
http://www.primarie6.ro/vier-pfoten-jurnal-de-campanie/
Protocolul semnat de Primarie cu fundatia se bazeaza pe legislatia cu privire la cainii comunitari, mai precis pe Legea 227/2002 privind protectia si gestionarea situatiei cainilor fara stapan.
In 2011, Camera Deputatilor a adoptat Legea privind cainii comunitari, ce prevedea ca acestia pot fi eutanasiati, daca populatia isi exprima acordul asupra acestui fapt prin referendum sau sondaje de opinie.
In ianuarie 2012, Curtea Constitutionala a Romaniei a constatat neconstitutionalitatea acestei legi.
In urma deciziei CCR, solutiile legale in vigoare au ramas sterilizarea cainilor comunitari de catre personalul medical abilitat, strangerea lor in adaposturi special amenajate sau returnarea in teritoriu, precum si adoptia acestor caini de catre cetateni. Sterilizarea elimina cauza principala a agresivitatii cainilor si este singura solutie acceptabila, in acest moment.
Problema cainilor comunitari este parte a atributiilor Consiliului General al Mun B,decizia finala apartinandu-le Consilierilor Generali.

Cainii nimanui - eterna problema a Bucurestiului
Cristina
#23 -

Oameni bolnavi...

Oameni buni o intrebare...ati facut vreodata ceva din proprie initiativa sa ajutati un animal ? Vreti ca statul sa faca totul dar pe stat il doare in fund. Am sterilizat din banii mei peste 15 catei, am adoptat 4 catei si 2 pisicute...aveti impresia ca un iubitor de animale este fericit cand vede atatea animale pe strazi? Ei bine nu..dar din putinul nostru facem ceva si pentru ei si pentru voi astia care va vaitati ca sunt animale pe strada dar care nu ati face nimic sa ajutati..E usor sa iti dai cainele pe strada ca e in calduri , sa fete 6 catei si sa ii duci in padure sa ii arunci .
Kiwi spui ca iti plac animalele si ca le iubesti dar propui capturarea cainilor si omorarea lor intr-un mod cat mai rapid si fara dureri: otrava puternica in mancare sau gazare : esti bolnava rau ..pacat de caine si cele 2 pisici pe care le ai ...

Cainii nimanui - eterna problema a Bucurestiului
Kwi
#24 -

Comentariu nou

Stimata Doamna, toate respectele mele pentru adoptiile pe care le-ati facut si banii cheltuiti pentru sterilizarea a 15 caini. Daca ati fi vrut sa faceti ceva cu adevarat notabil in privinta celor 15 caini puteati organiza o mini campanie de adoptie astfel incat respectivele patrupede sa nu ramana tot pe strada. Deoarece au ramas tot pe strada, aceste animale sunt agresive si fac haite pentru hrana impreuna cu alti caini.
Nu stiu daca ati fost vreodata muscata de vreun caine si nici nu va doresc asa ceva, dar am rugaminte sa aveti in minte imaginea unui copil de 4-5 ani muscat de un caine [poate sterilizat sau nu] lasat pe strada. Cu ce a gresit acel copil?
Si in loc sa hraniti cainii nu e mai civic sa ajutati niste copii de la orfelinate?

Cainii nimanui - eterna problema a Bucurestiului
Cristina
#25 -

Raspuns la intrebari

Am organizat si o mini campanie ..dar fara succes..unul singur a avut noroc pentru ca era puiut de 3 luni.Am ajutat si copii de la orfelinat de Craciun cu pachetele ...am donat haine si mancare oamenilor fara adapost si printre toate ajut si animalele pentru ca sunt om, am suflet si trebuie sa reactionam la durerea altora fie ei oameni sau animale...Apropo nu sunt vreo "baba nebuna" am 25 de ani ,am nepotele cu care ies la plimabare prin locuri prin care nu am mai fost si nu am fost atacate nicodata de vreun maidanez, am fost mucata de de caine ...dar de unul care avea stapan din pacate....

Cainii nimanui - eterna problema a Bucurestiului
Kiwi
#26 -

Comentariu nou

Toate respectele mele pentru actiunile umanitare pe care le-ati intreprins. Dar eu tot raman la afirmatia mea si anume "cainii comunitari trebuie sa dispara din orase, indiferent de metoda aplicata."
Poate ca sunt monstru si nu om, in viziunea Dvs., dar nu mai vreau ca vreun copil sau adult sa fie muscat fara sa aiba vreo vina. Atata timp cat nu ii face nimic cainelui si doar trece pe langa el, de ce sa fie muscat omul?
Acesta este parerea mea.

Cainii nimanui - eterna problema a Bucurestiului
Hingheru
#27 -

EUTANASIATI MAIDANEZII

Maidanezii trebuie adunati si EXTERMINATI IN MASA , in fiecare zi vad haite si haite de maidanezi , aud de oameni omoriti si copii mutilati !! EUTANASIATI MAIDANEZII DUPA FATA PAMINTULUI <a href="http://www.maidanezii.blogspot.ro"> www.maidanezii.blogspot.ro </a>

Cainii nimanui - eterna problema a Bucurestiului
anca
#28 -

maidanezi pe strazi

E inadmisibil ce se intampla. Daca nu vom fi uniti, atat noi cat si copiii nostri ne putem numara pri...ntre urmatoarele victime. E bine ca oamenii incep sa se miste pentru a pune capat terorii cu 4 labe, colti si coada....Aparatorii animalelor ne sfideaza prezentandu-le in continuare ca fiind blande. Strigator la cer e ca atunci cand sunt pusi sa explice numarul imens de victime oameni muscati, sfasiati si omorati dau raspunsuri halucinante din care reiese clar ca sunt sadici: pur si simplu se bucura cand un om este muscat sau omorat! Invocand principiul conform caruia animalul simte si musca doar oamenii/copii care au sufletul rau. Cu atle cuvinte, bine le-a facut...Pentru mine aceste personaje au decazut demult din insasi statura de oameni, simplul mers biped nu le confera acesta calitate. Solutia normala pe care o au toate orasele ecarisate din lumea civilizata este eutanasirerea cainilor neadoptati. Sterilizati sau nu, musca si omoara la fel. Femeia de la ADP din Bucuresti a fost omorata de cainii pentru care CUTU CUTU si-a luat responsabilitatea: http://www.ziarulrin/ g.ro/stiri/25486/cai nii-ucigasi-adoptati -si-eliberati-de-cut u-cutu

Evenimente promovate pe Metropotam

Locuri promovate pe Metropotam

d'ale zilei...

Terasa mea preferata in 2017 este ...
|Rezultate|Alte sondaje

Descopera