In cautarea martisorului perfect - prin sex shop-urile bucurestene

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

Ti se pare ca martisoarele traditionale au devenit banale? Daca raspunsul e nu, oferta din primavara acesta e suficient de bogata, cat sa gasesti ceva numai bun de agatat in pieptul femeii dragi. Daca insa raspunsul e da, cumpara doar snurul si leaga-l in jurul unui martisor mai putin… obisnuit.

Vorba vine ca "mai putin", pentru ca, in perioada asta, nu doar tarabele si targurile pline de martisoare abunda in cumparatori, ci si sex shop-urile, despre care s-ar spune ca se bucura de un adevarat "boom economic". Asa ca am dat o raita prin cateva, sa vedem cu ce cauta barbatii sa-si impresioneze iubitele la inceput de primavara. Va dam doar doua exemple dintre cele mai usor de gasit in Bucuresti.

De la cel mai prietenos vanzator, intalnit in Amsterdam Sex Shop din AFI Palace Cotroceni, am aflat ca martie e una dintre lunile cu cele mai mari vanzari din an, alaturi de perioada Craciunului si alte asemenea momente festive. Se cumpara orice: jucarii, lenjerie comestibila sau nu, ciocolata pentru body painting, bice, uleiuri de masaj si orice altceva v-ar mai putea trece prin cap.

Preturile sunt pentru toate portofelele: 50 lei pentru o pereche de lenjerie comestibila, 150 lei - un bici, 300 lei - un set cu vreo sapte acccesorii pentru el si pentru ea, 400 lei - cea mai noua jucarie, We Vibe.

In unul dintre sex-shop-urile de la Romana, la intrebarea ce se vinde cel mai bine, domnisoara ne-a raspuns foarte scurt. Atat de scurt, ca putem reproduce fara probleme singurul cuvant pe care l-a folosit: "totul". I-ar fi fost greu sa intocmeasca un clasament in functie de produsele din magazin.

Mai usor i-a fost sa ne spuna ce anume impacheteaza cel mai des pentru cadouri: jucariile – preponderent, vibratoare – si lenjeria. Iar daca v-ati fi asteptat ca perioada de dupa mijlocul lunii februarie, cu Valentine’s Day si Dragobete, apoi 1 Martie, sa insemne mult roz, v-ati inselat – tot cea neagra e preferata. Ah, da, iar alegerile nu se bazeaza pe culori, ci pe "croiala", ca sa folosim un eufemism. Sau, ca s-o citam pe domnisoara, "pe forme".

Pentru pudici, exista mereu varianta magazinelor online, cu atat mai mult cu cat cele "fizice" au si site. Si ca sa fiti siguri ca intra vecinii la banuieli, pe site-urile unora scrie foarte clar ca numele firmei expeditoare nu are nici o legatura cu numele site-ului.

Va dorim spor la shopping. Pentru orice eventualitate insa, va recomandam sa aveti si-un martisor clasic la indemana.




Nici un comentariu inca vrei sa comentezi?

Evenimente promovate pe Metropotam

Locuri promovate pe Metropotam

d'ale zilei...

Terasa mea preferata in 2017 este ...
|Rezultate|Alte sondaje

Descopera